u mnie przy "pierwszym" rozruchu na tym mrozie pojawia sie na tzw sekundę ikonka świecy ale auto odpala i pracuje bez problemu :D
u mnie przy "pierwszym" rozruchu na tym mrozie pojawia sie na tzw sekundę ikonka świecy ale auto odpala i pracuje bez problemu :D
a gdzie to ci sie wyswietlilo?? tam gdzie zegarek i temp?? bo kontrolki brak od podgrzewania swiec
To akurat tyczyło się silników DIESLA
w przypadku benzyny pisze tak:
" BMW z silnikiem benzynowym wyposażony jest seryjnie w system uruchamiania komfortowego
wystarczy przy tym po wcisnięciu pedału hamulca krótko nacisnąć przycisk START/STOP
uruchamianie rozrusznika nastepuje wówczas przez pewien czas automatycznie i zostanie również automatycznie zakończone,gdy silnik zaskoczy
Jeśli bardzo zimny lub bardzo goracy silnik nie uruchomi się za pierwszym razem to podczas rozruch wcisnąć do połowy pedał gazu.
Rozruch zimnego silnika w bardzo niskich temperaturach ponizej -15*C i na dużych wysokosciach ponad 1000m przy pierwszej próbie uruchamiać przez około 10 sekund podczas rozruchu wcisnać do połowy pedal gazu"
Unikać częstego rozruchu silnika raz za razem bo paliwo nie spali sie do końca co grozi uszkodzeniem katalizatora
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Na samy środku tam gdzie zegar, musisz tylko dobrze patrzeć bo szybko znika:)
to ja tylko raz widzialem w prawym zegarze napis pre-heating przez max 1sec. ale to byl jedyny raz w historii tego auta w moich rekach. ale ciesze sie ze juz dobrze jest, zostalo jeszcze pare tematow do ogarniecia blad EGR i przeplywki......i nie wiem jak sie zabrac do tego, bo przeplywka moze dostawac zle info z egr'u i wcale nie musi byc walnieta. Z tego co ogladalem fotki i czytalem egr jest gdzies przy 4 i 8cyl czyli trzeba zdjac kol. ssacy a podobno uszczelki pod niego nie sa najtansze:/
Tez mam problem po odpaleniu auta...w lecie wszystko bylo ok... dopiero teraz jak zimno sie zrobilo to auto po odpaleniu chodzi na kilka cylindrow i dymi na niebiesko....po 10-20 sekundach wszystko sie normuje.
to podjedz na diagnostyke i wszystko wyjdzie ktora swieca do wymiany i ew sterownik swiec bo w M57N lubia sie zalac plynem chlodzacym ktory sobie czasami leci z krocca w glowicy, sterownik jest centralnie pod nim. W aso ok 400zl
dziś kontrolka świecy sie nie zapaliła, nie wiem co jest powodem
pewnie swiece lub sterownik lub jedno i drugie