Pokaż wyniki od 1 do 10 z 95

Wątek: Szpera do 750 e38 ??

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    A ja ze swej strony dodam, że DSC hamuje koło tylne wewnętrzne jeśli pojawi się podsterowność. Sprawdzałem wczoraj na śnieżku.
    Pooglądajcie na YouTube filmy o DSC -- koło hamowane wytwarza moment skrętu pomagający skorygować nad- i podsterowność.

    Co do szpery -- to zależy. Płytkowe, które stosuje BMW - występują w konfiguracjach 1-way 1,5 way czy 2-way. Wstępnie mocno napiętej bym nie dawał, a jeśli już to napiętą w 10% i spinającą do 25% 1-way.
    Przy podsterowności i szperze, koło wewnętrzne będzie napędzane od zewnętrznego, które jest dociążone i szybciej się obraca -- DSC ma trudniej, bo nagle koło ma napęd którego tam nie powinno być.

    Cytat Zamieszczone przez seban123 Zobacz posta
    Jak chcesz przyhamować koła jak oba się razem kręcą a wymagane jest tylko jedno.
    Problemu nie ma gdy szpera jest 1-way -- bo wtedy nie przenosi momentu obrotowego miedzy kołami osi gdy DSC przymyka przepustnicę i silnik przestaje napędzać koła.

    W takiej na przykład M5 -- pewnie jest odpowiednia wersja programu w DSC uwzględniająca szperę. I dodatkowo M5 ma relatywnie potężne tylne heble - co ułatwia wyhamowanie koła napędzanego przez szperę z drugiego koła, jeśli tam jest 1,5 way lub 2-way.

    O szperach jest w AutoKult.pl
    Ostatnio edytowane przez hatecraft ; 26-01-2012 o 21:01
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •