Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Wątek: Dokładka xenonu

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BRABUS
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    864
    BMW
    E32 735iL & Espace4 & K1200RS ;)
    Skąd
    Mwek
    Cytat Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
    Pamiętaj, że niezależnie jak ksenon dołożysz musisz mieć spryskiwacze lamp przednich. Wielu gliniarzy nie sprawdza poziomowania, tym bardziej, że w e38 nawet zwykłe lampy robią ruch góra-dół zanim się ustawią
    To co napisales, to mozna odczytac jako - "wrzuć xenony z allegro, zamontuj jakies spryski, tak zeby byly i jezdzij" ;)
    Otoz wg mnie, intensywne oczyszczanie reflektorów oraz samopoziomowanie słuzy temu, aby były one bardziej przyjazne dla innych użytkowników, bo co z tego że Ty bedziesz miał dobrze, jak bedziesz ciagle oslepial innych. Wiadomo ze dla policjanta, to wystarczy cos wystajace ze zderzaka i wygladajace jak sprysk, ale tu mysle ze akurat jest ziarno prawdy - skoro jest to stosowane po obecne czasy.
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic2642_1.gif

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar szajboos
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    582
    BMW
    e38 730d i Peugeot 806 2.0 HDi
    Skąd
    Brudne Południe - SRC
    Cytat Zamieszczone przez BRABUS Zobacz posta
    Cytat Zamieszczone przez cursor
    Pamiętaj, że niezależnie jak ksenon dołożysz musisz mieć spryskiwacze lamp przednich. Wielu gliniarzy nie sprawdza poziomowania, tym bardziej, że w e38 nawet zwykłe lampy robią ruch góra-dół zanim się ustawią
    To co napisales, to mozna odczytac jako - "wrzuć xenony z allegro, zamontuj jakies spryski, tak zeby byly i jezdzij"
    Otoz wg mnie, intensywne oczyszczanie reflektorów oraz samopoziomowanie słuzy temu, aby były one bardziej przyjazne dla innych użytkowników, bo co z tego że Ty bedziesz miał dobrze, jak bedziesz ciagle oslepial innych. Wiadomo ze dla policjanta, to wystarczy cos wystajace ze zderzaka i wygladajace jak sprysk, ale tu mysle ze akurat jest ziarno prawdy - skoro jest to stosowane po obecne czasy.
    Jako że zostałem poniekąd wywołany do tablicy to się wypowiem.

    U mnie fabrycznie ksenonu nie było. Kupiłem lampy pod ksenon (orginalnie polift bez ksenonu nie ma soczewki), założyliśmy biksenon z e60, orginalne przetwornice z e38 + markowe żarniki (rzeczone GE). Spryskiwacze zostały dołożone fabryczne. Nie wiem co dla Ciebie oznacza "intensywne oczyszczanie reflektorów", ale takiego czegoś nie ma w e38. Było intensywne mycie szyby czołowej, ale to osobny zbiorniczek. Występowało to razem ze spryskami reflektorów. Ale orginalna instalacja mycia reflektorów to poprostu większy zbiorniczek spryskiwaczy, druga pompka w nim, węże i same dysze w zderzaku. No i przekaźnik za schowkiem.

    Co do poziomowania, to mam tylko pokrętłem z wnętrza kabiny i przez 55 tysięcy przejechanych z tymi ksenonami nikt mi nie mrugał, dbam o ustawienie świateł i zawsze jak jadę obciążony przekręcam pokrętełko żeby niżej świeciły. A różnica jest kolosalna względem braku ksenonu

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •