HMMM cóż e65 mozna kupic i za 25 tys zł ( allegro ma takie rodzynki) ale niestety te auta to trupy, z wieloma usterkami o ile nie widocznymi tak od razu to wyjda na 100% przy niewielkim odstepie czasu

Kwota 45-50 tys zł za poczatkowe roczniki 2001-2002 jest wg mnie realna i mozliwa do zrealizowania

jednak poszukał bym auta z lat od marca 2003 wzwyz ( po upgrade elektroniki) w cenach od powiedzmy 55 do 65 tys zł
- wiem, wiem powiesz ale stary to ponad 10 czy 20 tys więcej niz planuje przeznaczyc na zakup auta :(
OK rozumiem ale zawsze kupujac auto z tzw 2 reki ( a czasem i z 4 itd) zawsze jest coś do zrobienia a jak trafi sie usterka niezdiagnozowana przy zakupie koszta moga byc spore
poza płynami,olejami,filtrami itd moze dojść zakup klocków,tarcz,skrzynia może niedomagac ,problemy z elektroniką, itd itp

Dlatego wg mnie warto dobrze i spokojnie obejrzeć auto pojechac z komputerem,inpa jechac do ASO bmw odżałowac te pare stów na konkretne badanie i wtedy wiemy na 95% co i jak, nie na 100% bo nikt wrózka nie jest ani jasnowidzem i zawsze cos przeoczymy.
Polecam Ci zatem zakupy auta po 2003r z silnikami 4,5l w wiedełkach cenowych od 50 do powiedzmy 65 tys zł

Mysle że jasno i klarownie powiedziałem jakie jest MOJE zdanie, a nie każdy musie miec i ma zapewne takie samo :)