-
Początkujący Użytkownik
SWAP silnika i problem
Witam. Chce wymienic w swojej E32 silnik z M60B30 na M60B40 ew M70 B50 (powod to 3.0 jest za malo, jakies nieszczelnosci w obecnym, brak wstecznego po wymianie oleju w automacie - skrzynia do wymiany a przy okazji chce wlasnie wrzucic cos wiekszego pod przedni emblemat i mam dosyc pchania pieniedzy w obecny motor) moze ktos mi podpowie jak sprawy sie maja w tym temacie, na co zwrocic uwage, jak sie sprawiaja M70 B50 czy raczej sobie odpuscic ten motor i wcisnac M60B40, czy na motor ktory jest juz "wyszarpany' z auta warto sie skusic czy lepiej poszukac takiego jak jeszcze siedzi w aucie, kto w lubelskim moglby to wszystko ogarnac tak zeby po tym wszystkim autko smigalo do przodu a nie tylko do tylu. Prosze o wszelkie info w tej sprawie. Z gory dzieki.
Jedna marka - TYLKO BAWARKA ;)
-
Zaawansowany Użytkownik
Witam, mysle ze dobrym wyborem w Twoim wypadku bedzie m60b40 latwiej zaadoptowac go jezeli baza jest 730i. Dzwiek odpalanego V12 uzaleznia jednak klang silnika V8 jest nie do podrobienia
pozdrawiam
PS wiadomo ze lepiej kupic silnik ktory jest w aucie ( ewentualna proba drogowa ), mozliwosc pomiarow kompresji ewentualna diagnostyka komputerowa same zalety.
Ostatnio edytowane przez Beny-man ; 17-01-2012 o 22:07
-
Zaawansowany Użytkownik
zdaje się,że dużych róznic w osprzęcie nie powinno być.silnik najlepiej kupić tak jak kolega wyżej pisał z jeżdżącego auta, najlepiej by można go by osłuchać, i pomierzyć a najlepiej wrzucić jeszcze na kompa czy jakichś problemów nie ma do tego jak już będziesz miał wyjęty silnik to oglądnij go dokładnie jeśli zajdzie potrzeba wymień uszczelniacze na wale pod miską itp zawsze łatwiej to zrobić jak silnik jest na wierzchu.
-
Początkujący Użytkownik
Dzieki, dzieki za odp. Pzdr
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum