Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Wątek: Stuki w silniku.

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik Awatar royal
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    208
    BMW
    BYLO e39 540i E38 740i E46 330Ci JEST E65 745i
    Skąd
    Skocżów
    uszczelniacze zaworow i rura chlodzaca to standart w N62 dlatego jak bierze olej warto sprawdzic na poczatku uszczelniacze.
    ...Pełny Serwis AUTOKLIMATYZACJI....

  2. #22
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,985
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez siwymetal Zobacz posta
    Witam ponownie,diagnoza 100% trafiona (Ty to jesteś) ,dziś wróciłem z warsztatu po diagnozie i gość jak to usłyszał,od razu wziął stetoskop i przyłożył do alternatora i się okazało,że jest roz.......ny,no i niestety trzeba wymienić.Regeneracja nie wchodzi w grę bo jest prawie tak droga jak nowy więc bez sensu.
    Przy okazji się okazało,że uszczelniacze na jednym cylindrze są wyjechane i wcześniej czy później trzeba będzie wymienić ale mechanik powiedział,że to grubsza robota i będzie drogo.
    Ogólnie po diagnozie silnika wyszło,że jest w bardzo dobrej kondycji (mam na myśli ciśnienia).
    W sumie się cieszę,że to tylko to ale i tak będzie bolało ok.15 000sek (7 500PLN) wraz z wymianą paska wielorowkowego,zamka od klapy silnika i jednej albo dwóch rolek.
    Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i trafną diagnostykę na podstawie samego dźwięku (jacek.k wielki szacun).Pozostało czekać na odbiór we wtorek albo środę bo alternator jedzie z Niemiec i wreszcie będę mógł dalej się wozić.Pozdrawiam.

    Koszt wymiany lozyska i plastikowej stopki go trzymajacej w alternatorze to w PL koszt ponizej 200 PLN, mozna to zrobic spokojnie samemu.

    Przerabialem to rok temu u siebie i alternator chodzi do dzis jak nowy (naprawiany na ori podzespolach).

    Alternatory chlodzone ciecza siadaja w e65 / N62 mniej wiecej ok. 200 tys. km. i sa to zawsze takie same objawy.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar siwymetal
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    708
    BMW
    E65 745i 2001
    Skąd
    Göteborg,Szwecja
    Cytat Zamieszczone przez Sebek Zobacz posta
    Koszt wymiany lozyska i plastikowej stopki go trzymajacej w alternatorze to w PL koszt ponizej 200 PLN, mozna to zrobic spokojnie samemu.

    Przerabialem to rok temu u siebie i alternator chodzi do dzis jak nowy (naprawiany na ori podzespolach).

    Alternatory chlodzone ciecza siadaja w e65 / N62 mniej wiecej ok. 200 tys. km. i sa to zawsze takie same objawy.
    Ten stary wezmę sobie,zregeneruję i sprzedam (może).Tutaj niestety regeneracja kosztuje ok 6-7 000 sek a nowy 8 800 sek,więc regeneracja nie ma większego sensu,sprowadzenie części i robienie samemu trwa dość długo i nie ma gwarancji sukcesu a w warsztacie mam pół roku na robotę i 18 miesięcy na alternator,więc wolę nie paprać bez wiedzy i umiejętności.
    Teraz jak wiem o takiej opcji to może się pokuszę o zrobienie i zobaczymy co wyjdzie,bo nie mam stresu i jak coś nie wyjdzie będzie mniejszy żal.
    Dzięki za poradę i pozdrawiam.
    "Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać" (Cyceron)

  4. #24
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,985
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    A jestes pewny ze warsztat nie zabierze ci starego alternatora ?

    W ASO w DE zawsze przy kupnie nowego trzeba oddac stary.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik Awatar siwymetal
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    708
    BMW
    E65 745i 2001
    Skąd
    Göteborg,Szwecja
    Nie,nie jestem pewien,bo nie myślałem nawet o regeneracji ale nie zaszkodzi zapytać.
    "Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać" (Cyceron)

  6. #26
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    21
    BMW
    BMW e38 728
    Skąd
    polska
    Witam! Panowie jak w temacie mam 7-er 728 M52 od kilku dni martwi mnie dziwny stuk w silniku,ale dopiero jak się rozgrzeje silnik...na początku stawiałem na popychacz pod wałkiem i w razie wymiany trzeba demontować wałek,tylko stuki czasami cichną i czasami są mniej słyszalne. Zastanawiam się czy to nie będzie wina łańcucha rozrządu,a dokładnie ślizgu lub napinacza...czy ktoś miał taki problem,podpowiedż mile widziana...nie chcę jeździć tym autem bo boje się,że mogą powstać komplikacje lub co gorsza padnie motor...pomóżcie panowie..pozdrawiam.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •