Cytat Zamieszczone przez jacek.k Zobacz posta
Stuki pochodzą z altenatora - jestem tego niemal pewien a Ty, żeby się upewnić ściągnij pasek klinowy i uruchom auto na chwilę, jeżeli zapanuje cisza zabieraj się za wyjęcie alternatora i wymianę łożysk, w razie czego służę pomocą.

Daj znać czy miałem rację.
pozdr
Witam ponownie,diagnoza 100% trafiona (Ty to jesteś) ,dziś wróciłem z warsztatu po diagnozie i gość jak to usłyszał,od razu wziął stetoskop i przyłożył do alternatora i się okazało,że jest roz.......ny,no i niestety trzeba wymienić.Regeneracja nie wchodzi w grę bo jest prawie tak droga jak nowy więc bez sensu.
Przy okazji się okazało,że uszczelniacze na jednym cylindrze są wyjechane i wcześniej czy później trzeba będzie wymienić ale mechanik powiedział,że to grubsza robota i będzie drogo.
Ogólnie po diagnozie silnika wyszło,że jest w bardzo dobrej kondycji (mam na myśli ciśnienia).
W sumie się cieszę,że to tylko to ale i tak będzie bolało ok.15 000sek (7 500PLN) wraz z wymianą paska wielorowkowego,zamka od klapy silnika i jednej albo dwóch rolek.
Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i trafną diagnostykę na podstawie samego dźwięku (jacek.k wielki szacun).Pozostało czekać na odbiór we wtorek albo środę bo alternator jedzie z Niemiec i wreszcie będę mógł dalej się wozić.Pozdrawiam.