Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 38

Wątek: 740i po raz drugi problem z zapaleniem - problemów ciąg dalszy

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    Ale auto jeździło kilka dni po wymianie pompy, po których zaczeło brakować mocy, trzepało oraz umarł gaz. Mogę go kręcić do śmierci i tak nie chce zapalić.

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    14
    BMW
    E38 740
    Skąd
    Plock
    wymień lub podmień czujnik walka rozrządu lub czujnik położenia wału korbowego czy coś w tym stylu kolega miał to samo w 4.4 e 39 po wymianie odpalił i tez nie mogli dojść co to jest
    Ostatnio edytowane przez Lukasz740i V8 ; 04-01-2012 o 22:27

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    14
    BMW
    E38 740
    Skąd
    Plock
    EPS/FACET - 131zł/szt
    BMW - 393zł/szt
    tyle kosztuje do mojej 4.0 v8
    http://www.silesiaparts.pl/?page_id=16 tu masz firme maja kazda cześc pozdro

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    114
    BMW
    poszukuje 740 4.4 99r-01r
    Skąd
    olsztyn
    Witaj kolego a ile masz paliwa w zbiorniku bo jeśli poniżej 30 litrów to czasami pompa stoi w suchej komorze. Jak coś to dolej paliwa i spróbuj ponownie.

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    Paliwa jest mało, ale telepotało go i na gazie i na benzynie a teraz gaz umarł. To w sumie nie wiem już co to może być, czujnik wałka, czujnik wału jakieś ciśnienie paliwa?! Proszę nie pisać takich rzeczy aby coś podmienić, sądzę że ani ja ani nikt inny nie ma od tak a garażu części żeby sobie je podmieniać i sprawdzać.

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    147
    BMW
    było e34 3.0 m60
    Skąd
    śląsk/zabrze
    Jeśli auto nie chodzi dobrze na benzynie to nie będzie chodzić dobrze na sekwencyjnym wtrysku gazu , bo to z komputera benzyny bierze dane do tego co ma się dziać na gazie . Więc jeśli pompa paliwa nie podaje paliwa to nie będzie chodził na benzynie , a po przełączeniu na gaz tez będzie chodził źle . Sprawdź najpierw czy na pewno pompa jest dobrze podłączona ( nie elektrycznie tylko czy wężyki są dobrze poskręcane do niej ) wymaga to jej zdemontowania z baku potem można wróżyć dalej , bo wszystkie objawy wskazują na nią .

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Leon740i
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    605
    BMW
    740iA m62b44
    Skąd
    Ząbki
    Cytat Zamieszczone przez Piotr_R Zobacz posta
    Paliwa jest mało, ale telepotało go i na gazie i na benzynie a teraz gaz umarł. To w sumie nie wiem już co to może być, czujnik wałka, czujnik wału jakieś ciśnienie paliwa?! Proszę nie pisać takich rzeczy aby coś podmienić, sądzę że ani ja ani nikt inny nie ma od tak a garażu części żeby sobie je podmieniać i sprawdzać.
    Jezeli jest błąd czujnika to trzeba go wymienić... nie wiem na co liczysz
    Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to kim jest.

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    Liczę na to, że ktoś dokładnie sprecyzuje to to za czujnik i po której stronie.

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    489
    BMW
    745 e65
    Skąd
    janów lub
    ostatnio jak szukałeś wycieku płynu to może naruszyłeś wtyke od czujnika i nie łączy

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    Macie moze jakis rysunek gdzie to jest i gdzie idzie wtyczka?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •