-
Zaawansowany Użytkownik
Hej!Elektrozawór jest sterowany natężeniem prądu, ale na przekładnie podawane było napięcie...a co dalej na elektrozawór...w systemie jest napięcie ale bardzo małe....natomiest podpinając się pod przewody w prawym nadkolu, elektrozawór dostał wyższego napięcia i zaczął działać...Jestem ciekaw jaką wartość napięcia powinien otrzymywać elektrozawór do pracy podczas postoju...pewnie większą niż podzczas jazdy...gdzie kierownica się usztywnia...a na postoju elektrozawór zaczyna pracować, a więc napięcie powinno być większe...Najpierw spróbuje wymienić moduł GM...trochę pogrzebie i wszystko...ciekaw jestem jaka wartość powinna być napięcia na postoju...Jeżeli będzie ok, to znaczy, że elektrozawór nie działa odpowiednio...Denerwuje mnie tylko ten objaw...myślałem, że jak elektrozawór padnie to na amen...a ten tu działa przy większej dawce prądu...nie wiadomo co jest przyczyną...czy moduł GM, czy elektrozawór...
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum