Pokaż wyniki od 1 do 10 z 62

Wątek: jęcząca skrzynia po zmianie oleju 5hp30

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez Loszka Zobacz posta
    Panowie .. :( autem praktycznie nie da sie jezdzic...kiedy ruszam obroty rosna ale predkosc bardzo powoli..autem zaczyna telepac. biegi sie slizgaja.nie wiem co sie dzieje. Bylem u 2 mechanikow ale zapraszaja mnie za 2 tyg bo terminow. Czy to koniec skrzyni?? jestem zalamany :(
    Im dalej tym będzie gorzej - bardzo możliwe, że niskie ciśnienie powoduje ślizganie na tarczkach i w końcu auto przestanie jechać.

    Rada: jeśli masz warsztat, który wymieni skrzynię za 300zł, to ładuj używkę, którą kupisz za jakieś 1000zł lub nieco drożej. Tylko może się okazać, że skrzynia padnie po roku, ale czasem pada po 3 miesiącach...

    Jeśli chcesz mieć zrobiony remont, to koszty są od 3 do 5 tysięcy - raczej bliżej 5, bo polecane jest wymienić konwerter.
    I spokój na minimum 180 tys. km (co 60 tys. wymiana oleju i filtra).
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  2. #2
    Początkujący Użytkownik Awatar Loszka
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    81
    BMW
    e65 735i 2002
    Skąd
    Suwałki
    Cytat Zamieszczone przez hatecraft Zobacz posta
    Im dalej tym będzie gorzej - bardzo możliwe, że niskie ciśnienie powoduje ślizganie na tarczkach i w końcu auto przestanie jechać.

    Rada: jeśli masz warsztat, który wymieni skrzynię za 300zł, to ładuj używkę, którą kupisz za jakieś 1000zł lub nieco drożej. Tylko może się okazać, że skrzynia padnie po roku, ale czasem pada po 3 miesiącach...

    Jeśli chcesz mieć zrobiony remont, to koszty są od 3 do 5 tysięcy - raczej bliżej 5, bo polecane jest wymienić konwerter.
    I spokój na minimum 180 tys. km (co 60 tys. wymiana oleju i filtra).

    Kolego autkiem prawie nie jeżdżę bo czekam na termin kiedy będę mógł postawił auto do mechanika..jednak zastanawia mnie to, że na zimnym silniku auto rusza i jedzie normalnie kiedy olej jest zimny..im bardziej gorąco tym gorzej. Cholera nie znam się ale jak to możliwe, że przed wymianą oleju skrzynia chodziła dobrze a po wymianie jakieś sceny? Czy jest sens wymieniać raz jeszcze olej? np na czerwony?? Bo z tego co czytam to czarna etykietka = olej czerwony a do mnie zalali Zółty :/..żyć mi to nie daje...

    PS. jeśli już będę kupował skrzynię to czy wystarczy, że będzie to ten sam symbol skrzyni 5hp18 czy musi być jeszcze od e38 i wersji silnikowej 3.0i? nie ważne czy to e39 czy e38 i diesel czy benzyna?
    Ostatnio edytowane przez Loszka ; 25-06-2013 o 10:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •