Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 62

Wątek: jęcząca skrzynia po zmianie oleju 5hp30

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Dolej oleju na maxa do przelania na w miarę chłodnej skrzyni i szybko zakręć korek a wszystko będzie OK.Najlepiej jak będzie wrzucony wsteczny i włączona klima...Pozdrawiam.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    W takim razie zamawiam filtr i olej na dolewkę i sprawdzę,dzięki za pomoc
    sławomir

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    witam ,zmieniłem filtr na oryginał febi i kupiłem litr oleju na dolewkę,dolałem na zimnym silniku na włączonym biegu D ,wlałem tego litra i jeszcze nie pociekło, jutro dolewam jeszcze na zimnym ile wejdzie bo jeszcze skrzynia jęczy ale trochę mniej
    sławomir

  4. #14
    wstrząśnięty nie zmieszany Awatar WojtekD
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    8,616
    BMW
    e38 728 iA
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    11
    Cytat Zamieszczone przez hektorek106 Zobacz posta
    stan sprawdzałem już kilka razy na odpalonym silniku przy odpowiedniej temp.skrzyni i wygląda na ok,
    Czyli błąd na samym początku.
    Gra muzyka

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    306
    BMW
    740i
    Skąd
    Stargard
    u mnie także zaczeła jeczeć po wymianie oleju. Miałczenie występuje podczas zmiany biegów.

    Oleju nalałem tyle ze wyciekało przez otwór na zimnym silniku i skrzyni.
    Z tego co wyczytałem powodem może byc za niski poziom oleju lub oring przy filtrze oleju asb.

    Jak dolac wiecej oleju skoro juz wycieka.

    czy dolewki dokonuje się na wlaczonym silniku i wrzuconym biegu D?
    czy wystarczy wrzucici D a silnik ma byc wylączony?

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar lostami1988
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    467
    BMW
    e 32 3000dm3 v8
    Skąd
    BYDGOSZCZ
    koła muszą się kręcić jak dolewasz olej sprawdzałem na swojej skrzyni.
    w warunkach garażowych dwa lewarki dupa do góry i można działać
    Ostatnio edytowane przez lostami1988 ; 08-03-2012 o 22:39

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    wystarczy jedno kolo uniesc w powietrze, ewentualnie zdjac aby samochod stal rowno, przeciez e38 nie ma szpery ;)

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    306
    BMW
    740i
    Skąd
    Stargard
    tzn ze jak wrzuce na D to troche oleju z miski wciagnie do ukladu i bedzie jeszcze mozna dolac?
    Dlaczego waże jesty zeby kola się obracały? czy nie mozna dac na D i zaciagnąc ręczny?
    Sądze ze jak kola tylne beda krecić się w powietrzu to kontrola trakcji bedzie sie zalanczac.

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar lostami1988
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    467
    BMW
    e 32 3000dm3 v8
    Skąd
    BYDGOSZCZ
    jak koła się obracają to pompa więcej zaciąga najlepiej podobno na wstecznym wtedy ładnie się odpowietrzy asb i nie ma problemu

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    306
    BMW
    740i
    Skąd
    Stargard
    dolałem dzis 2,5 litra oleju. Więcej nie wlałem gdyż skończył mi się olej. Tyła auta podparłem na kobyłkach odpaliłem wrzuciłem na D i wylaczylem trakcje.
    Olej się nie przelał (przy metodzie opisanej powyzej) czy dokupić oleju i jeszcze wlewać az się przeleje ? Po dolewce się przejechałem to bziuuuu przy zmianie biegów zniknęło.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •