Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 62

Wątek: jęcząca skrzynia po zmianie oleju 5hp30

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    123
    BMW
    e38 740
    Skąd
    Lublin
    Zapomnij o sklepie, jak masz wątpliwości dzwoń do BMW ,koszt telefonu nie wielki ,a może odratujesz skrzynie jeśli zalałeś zły olej.

  2. #42
    Początkujący Użytkownik Awatar Loszka
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    81
    BMW
    e65 735i 2002
    Skąd
    Suwałki
    Tak tez zrobie. Jutro Zadzwonie i sie upewnie. Dam znac co mi powiedzieli. Ps. Filtry febi polecali na forach wiec taki kupilem :/

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    123
    BMW
    e38 740
    Skąd
    Lublin
    Cytat Zamieszczone przez arturo193 Zobacz posta
    .Pozdrawiam.A dlaczego nie kupileś ori w ASO?...Cena wcale nie zabija...
    Bez różnicy czy z aso czy febi. Obydwa spełniają swoje zadanie.Grunt żeby nie kombinować z tańszymi odpowiednikami.

  4. #44
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    123
    BMW
    e38 740
    Skąd
    Lublin
    http://www.youtube.com/watch?v=Si8HXqpgz9A

    Jednak koła nie mogą się kręcić.

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    123
    BMW
    e38 740
    Skąd
    Lublin
    http://www.youtube.com/watch?v=Si8HXqpgz9A

    Jednak koła nie mogą się kręcić.

    Wiec pewnie mam za dużo oleju :D Jutro wymieniam po raz kolejny ,skoro panowie z ZFu tak stawiają sprawę(chociaż skrzynia nic nie szarpie).

    http://www.youtube.com/watch?v=Si8HXqpgz9A

    Na tym filmiku z kolei,wygląda na to że wlewają olej gdzieś od boku do e38 ...

    =========== Zdublowało mi posty przy edycji , usuńcie pierwszy =========
    Ostatnio edytowane przez cinekpl ; 08-06-2013 o 15:35

  6. #46
    Początkujący Użytkownik Awatar Loszka
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    81
    BMW
    e65 735i 2002
    Skąd
    Suwałki
    Panowie .. :( autem praktycznie nie da sie jezdzic...kiedy ruszam obroty rosna ale predkosc bardzo powoli..autem zaczyna telepac. biegi sie slizgaja.nie wiem co sie dzieje. Bylem u 2 mechanikow ale zapraszaja mnie za 2 tyg bo terminow. Czy to koniec skrzyni?? jestem zalamany :(

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    123
    BMW
    e38 740
    Skąd
    Lublin
    No bardzo możliwe że skrzynia umiera,może jeszcze ewentualnie podmień sterowniki skrzyni, ale raczej marne szanse że pomoże.

    Sam wg mnie już nic nie zrobisz, jedynie wizyta u specjalisty załatwi sprawę,niestety trzeba mieć ze sobą x000 zł .
    Ostatnio edytowane przez cinekpl ; 16-06-2013 o 10:06

  8. #48
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez Loszka Zobacz posta
    Panowie .. :( autem praktycznie nie da sie jezdzic...kiedy ruszam obroty rosna ale predkosc bardzo powoli..autem zaczyna telepac. biegi sie slizgaja.nie wiem co sie dzieje. Bylem u 2 mechanikow ale zapraszaja mnie za 2 tyg bo terminow. Czy to koniec skrzyni?? jestem zalamany :(
    Im dalej tym będzie gorzej - bardzo możliwe, że niskie ciśnienie powoduje ślizganie na tarczkach i w końcu auto przestanie jechać.

    Rada: jeśli masz warsztat, który wymieni skrzynię za 300zł, to ładuj używkę, którą kupisz za jakieś 1000zł lub nieco drożej. Tylko może się okazać, że skrzynia padnie po roku, ale czasem pada po 3 miesiącach...

    Jeśli chcesz mieć zrobiony remont, to koszty są od 3 do 5 tysięcy - raczej bliżej 5, bo polecane jest wymienić konwerter.
    I spokój na minimum 180 tys. km (co 60 tys. wymiana oleju i filtra).
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    149
    BMW
    E38 740d
    Skąd
    Między Bugiem a Wisłą
    Podepnę się pod temat z opisem problemu i z pytaniem.

    Jeżeli samochód stał nieużywany np. około tygodnia, to po uruchomieniu silnika i próbie ruszenia jest tak, że auto ledwo się toczy, trzeba mocniej przygazować aby ruszyć. Po chwili (2-3 min. zanim wyjadę z garażu podziemnego) jest już ok. Po jedno-dwu dniowym postoju takich objawów nie ma. Gdy po dłuższej przerwie (ok tygodnia) odpalę auto i dam mu kilka minut na postoju, aby sie rozgrzał ruszanie przebiega bez problemów.
    Co może dolegać ASB? Równiez - jak u kolegów - problemy z ciśnieniem?

    edit
    Ponieważ pojawił się przy tej okazji błąd "Smoothnes running" zacząłem szukać i znalazłem taką informację:
    The engine smoothness control facility balances out the speed fluctuations of the individual cylinders caused by different injection quantities and degrees of cylinder efficiency. This is achieved by rapid application of controlled corrected injection quantities for each cylinder.
    The control is active within a certain engine speed and injection volume range:

    • Engine speed range: 450 ... 1500 rpm
    • Injection volume range: 2 ... 70 mm^3/stroke/cylinder

    The DDE also monitors the correction volumes at injection volumes of above 17 mm^3/stroke/cylinder. Fault codes 1612 and 1613 "Smooth running controller" are stored if a correction volume exceeds 7.5 mm^3/stroke/cylinder (positive or negative). As a result, the converter lockup clutch in the automatic transmission is released to avoid damage to the drive train attributed to torque peaks.

    Czyli problem może być związany z wtryskiem paliwa a to skutkuje jakąś blokadą w skrzyni aby zapobiec uszkodzeniom.
    INPA rzeczywiście pokazuje mi wartości spoza zakresu w parametrach:
    Ansteuerbeginn haupteinspritzung 0-10 a jest -7.85
    oraz
    Ansteuerbeginn Nacheinspritzung 0-10 a jest - 49.99
    Ostatnio edytowane przez Antek ; 28-09-2013 o 20:59

  10. #50
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    123
    BMW
    e38 740
    Skąd
    Lublin
    Ja bym obstawiał kiepski olej lub zaklejony filtr oleju.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •