Nie ma bezpośredniego połączenia układu kierowniczego z silnikiem- a tylko on może być źródłem drgań na postoju. Przekładnia kierownicza mocowana jest do wózka i jeżeli przez nią trzęsie sie kolumna kierownicy, to naprawde musi sie telepać już całe auto.Zamieszczone przez bydle
Możliwe, że mocowanie silnika jest już nienajnowsze, daje o sobie znać i jakieś tam wibracje są wyczuwalne. Prosty test pozwala ocenić stan poduszek silnika: otworzyć maske silnika, zaciągnąć hamulec awaryjny, wbić bieg i próbować ruszyć. Druga osoba obserwuje silnik- jeśli chce wyraźnie wyskoczyć z komory, to wskazówka na zużyte poduszki.
Ale raczej jesteś przewrażliwiony. Jeśli Ci to bardzo przeszkadza, to zajmij ręce na postoju czymś innym- np. testowaniem elektryki ;) . Dopóki nie ma wyraźnych wibracji całej budy na postoju- nie ma sie czym przejmować.
Inna sprawa to wibracje w czasie jazdy, ale to temat na inny post.
Pozdro