Strona 4 z 9 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 86

Wątek: Jaką E32 wybrać ?

  1. #31
    Vip Vip Awatar MiBhell
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    1,156
    BMW
    ex. E32 735iA
    Skąd
    www.ASO-BMW.pl
    Bos bez klimy nie bierz bo sobie bedziesz pluł w brode dla mnie w 7 to warunek koniczny! Wazne oczywiscie zeby dzialala bo doprowadzenie jej do stanu (jak twierdza sprzedajacy tylko do dobicia) wiaze sie zregoly z wymiana chlodnicy ;) za za ta zabawe z wszystkim dalem 700zl ;) Poza tym gaz na srobe ojojjojjj nie robmy scen :D nio czyli moja cena nie jest jkos specjalnie pojechana :D

    pzdr

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    179
    BMW
    E32 725 M50B25
    Skąd
    DWR
    Cytat Zamieszczone przez MiBhell
    :D nio czyli moja cena nie jest jkos specjalnie pojechana :D

    pzdr
    ...ale to okaz kolekcjonerski ;)

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BOSS302
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    108
    BMW
    E32 - M60B30 '93
    Skąd
    Kraków
    Sprowadzał ktoś z Was E32 z Niemiec do Polski?? bo ostatnio coraz częściej myśle o zleceniu komuś sprowadzenia autka dla mnie, jak to wygląda finansowo?? chodzi mi o transport, opłaty celne i inne, pozdrawiam

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    225
    BMW
    szukam znów....
    Skąd
    Wrocław
    ja osobiście kupiłem R6.
    już kilka lat śmigam BMW, Mercedesami z rzędówkami z okresu lat 80/90 z małymi przerwami i szybkimi powrotami do w/w aut.
    R6 12v (chodzi o zawory) BMW to majstersztyk bezawaryjności, prostoty, charakteru itd.
    V8 tak! ale jak dla mnie to w Chevrolecie Caprice z 5.7 wolnoobrotowy pracujący jak silnik barki sprzężony z archaiczną niezniszczalną bez obsługową , automatyczną skrzynią biegów gdzie elektroniki nie ma wcale.
    Mnie osobiście przeraża silnik V8 w BMW i kosztach utrzymania i nie chodzi o paliwo.
    Wiem wiem psuje się mało i itd. ale mnie stać na utrzymanie R6 i sugeruj się zasobnością portfela a nie marzeniami bo auto kupisz i będzie czekało na naprawy tygodniami.

    Co do gazu. Jestem za... Na sekwencjach już trochę zrobiłem. Sam mam obecnie gaz na %^&$^$#%^ śrubkę (taką kupiłem) i czekam obecnie na założenie sekwencji gdyż przy obecnej technice wtrysku gazu te instalacje są REWELACYJNE!!!!

    Przy V8 musi być gazownik który ma kilkunastoletnie pojęcia o montażu gazu w samochodach o dużych pojemnościach które są napakowane elektroniką. A nie szmaciarze którzy montują gaz w czym popadnie aby był klient.
    Koszt gazu w V8 to około 6000PLN.
    Więc jak widzisz w 10000 pln to kupisz auto które i tak musisz zawsze coś doinwestować plus gaz do v8.?!?!?! twój wybór... ochłoń i przemyśl... Możesz spotkać innowierców których BMW z silnikami 3.5 3.0 5.0 R6, V8 palą po 12 litrów benzyny w mieście. To są chorzy ludzie. Moje 3.5 r6 w mieście (Wrocław) nie schodzi poniżej 19 l (komputer) i 24 gazu.
    Sekwencja poprawi ten wynik na jakieś 20 l gazu. oraz komfort psychiczny brak wystrzałów, wypalanie, przepalania, jękania, stękania i cholera śrubek.... ale elaborat Ci napisałem..... ;D

    sumując: kupując auto miej na uwadze również naprawy i stan kasy. Lepiej troszkę zejść z marzeń i mieć spokojny sen niż po każdym gongu komputera "śrać" po gaciach :)

    ok zamykam się :x

  5. #35
    Vip Vip Awatar Wiktor
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,544
    BMW
    EVO VIII
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez bmwe
    Moje 3.5 r6 w mieście (Wrocław) nie schodzi poniżej 19 l (komputer) i 24 gazu.
    Sekwencja poprawi ten wynik na jakieś 20 l gazu. oraz komfort psychiczny brak wystrzałów, wypalanie, przepalania, jękania, stękania i cholera śrubek.... ale elaborat Ci napisałem..... ;D
    właśnie dlatego przesiadłem się z R6 na V12 :hah: spalanie zmieniło się z 23 na 26 litrów a przyspieszenie 0-100 z 13 na 6,6 ;) (no dobra może przesadziłem z tym 13, ale moja 735 z gazem na śrubkę jechała naprawdę niechętnie :P )

    tylko tak jak napisałeś wcześniej, R6 są naprawdę proste i odporne, a o V8 czy V12 trzeba dbać i uważać bo jak coś trzeba naprawiać to jest dramat :P
    Pozdrawiam
    Wiktor
    Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.

  6. #36
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa
    No niestety coś za coś... ;) M30 to przy M60 zabytek i czasy jego świetności już dawno minęły...Nie powala ani kulturą pracy ani osiągami.V8 to zupełnie inna bajka i nie ma co przesadzać tak z tymi kosztami napraw.Pewnie, że M30 jest tańszy w naprawach, ale ja jeżdżę 3.0 V8 2 lata i jakoś mnie te koszty nie zaszokowały...Nie bierzmy odrazu pod uwagę remontu silnika, bo to się raczej nie zdarza ;)

  7. #37
    I jak sie nie zgodze z tym ze koszty sa takie straszne. Jest drozej tylko przy zdejmowaniu glowic, ale po co to robic?
    A czy gaz jest az tak drozszy? Wtryski do V8 sa dostepne od 2800 PLN. Ja jestem akurat zwolennikiem najwyzszej polki do 7er, ale to inna historia
    Nastepna sprawa to pojemnosc. Przeciez nie jest powiedziane ze R6 jest mniejsze. Silnik M30 moze miec 3,5 litra, a sa przeciez V8-ki 3,0...
    Moim zdaniem koszty utrzymania zadbanego V8 nie dyskwalfikuje zadbanego R6, a przyjemnosc z jazdy jest ogromna.
    Ja wybralbym V8. V12 to zupelnie inna bajka
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    225
    BMW
    szukam znów....
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Moim zdaniem koszty utrzymania zadbanego V8 nie dyskwalfikuje zadbanego R6, a przyjemnosc z jazdy jest ogromna.
    właśnie zadbanego... uwierz dłuuugo szukałem zadbanej R6 i z braku laku V8. Udało się kupić nazwijmy to w dobrym stanie R6.
    Nie znam się na ściąganiu aut z Niemiec ale za zadbany egzemplarz e32 z V8 trzeba dac sporo plus oczywiście gaz...

    Ale jak najbardziej masz racje V8 na pewno daje frajdę choć ryk rzędowego silnika BMW też daje satysfakcje :)

  9. #39
    Przyznam
    Dzwiek 4.0 V8 w E32 jest przyjemny, a zobaczyc miny zdziwionych kierowcow innych aut - bezcenne ;D

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Silnik 4.0 V8 to jak dla mnie najlepsze rozwiązanie do E32, super osiągi i pali chyba nawet mniej niż rzędówki....... 5.0 moim zdaniem i tak potrafi spalić 30l bez większego ale, a V8 trudno przekroczyc 20-22...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •