Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: Problem z automatyczną skrzynią po wymianie oleju

  1. #11
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,981
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Jezeli dolales juz litr ponad stan i dalej przez korek wlewu sie nic nie przelewa to lej dalej ;D

    Cytat Zamieszczone przez kaszmir Zobacz posta
    Skrzynia to 6HP32z. Stan oleju sprawdzony przy temperaturze 45stopni na P. Skrzynia przełącza biegi idealnie w dół i w górę, nie wchodzi w żaden tryb awaryjny. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

    W jaki sposob sprawdzasz stan oleju w skrzyni i w ktorym miejscu olej zostal zalany przy wymianie ?
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    42
    BMW
    E65 730d, E39 530D, E38 740i, E36 320i, E34 520i, E30 316i
    Skąd
    POZNAŃ
    Tutaj nie jest potrzebna żadna kalibracja. Moim zdaniem skrzynia ma nadal nieprawidłowy stan oleju. Skoro byłeś w stanie dolać litr, to znaczy że oleju na pewno było za mało. Jedź do kogoś, kto wie którym korkiem sie spuszcza olej a którym nalewa. Nikt tutaj na odległość nie pomoże. Nie zapomnij nam napisać u kogo byłeś, abyśmy wiedzieli, do kogo nie jeździć ze skrzynią...

  3. #13
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,981
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Jezeli dolaes jeszcze litr a olej sie dalej korkiem nie przelewal to oleju jest dalej za malo ...
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  4. #14
    Moderator Mod Awatar damian23zgc
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    904
    BMW
    BMW e65 745i;VW Passat B6
    Skąd
    DZG
    Hm moim skromnym zdaniem nie da się dolać litr ponad stan :d Jeśli wchodzi to wlewasz aż nie zacznie się wylewać wtedy dopiero jest prawidłowy stan. A najlepiej na rozgrzanej skrzyni i dobrze nawet włączyć na D ale wyłączyć trakcję .

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    27
    BMW
    e31 850 e32 740L f01 750
    Skąd
    Bydgoszcz
    Po prostu dolałem olej w celu sprawdzenia na całkiem zimnej skrzyni, pojeździłem parę dni i nic to nie dało, więc upuściłem już na rozgrzanej (45-50stopni)nie cały litr. Parę dni temu zrobiłem adaptacje na innym kompie i na razie jest OK

  6. #16
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,981
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Stan oleju w skrzyni 6HPx przy zalewaniu jest prawidlowy gdy z korka wlewowego (korek po prawej stronie skrzyni) zaczyna sie juz przelewac.

    Po zalaniu na wylaczonym silniku, gdy zacznie sie przelewac zakrecamy korek, odpalamy auto, przelaczamy skrzynie na podnosniku przez pare biegow lub jedziemy kawalek i
    dalej na odpalonym silniku znow odkrecamy korek i dolewamy oleju az znow sie nie zacznie przelewac na zapalonym silniku.

    Korek zakrecamy i w tym momencie skrzynia ma prawidlowy stan oleju.

    Wedlug tego co ty piszesz - masz nadal za malo oleju.
    Ostatnio edytowane przez Sebek ; 13-02-2012 o 09:01
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    538
    BMW
    e65 3.0d
    Skąd
    suwałki
    Polecam ci żebyś sprawdził mimo wszystko prawidłowo stan oliwy ,to ważna sprawa,dolewasz,spuszczasz,na zimno ,na rozgrzanej ,mogą być braki źle to wpłynie na prace skrzynki.

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    27
    BMW
    e31 850 e32 740L f01 750
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez Sebek Zobacz posta
    Stan oleju w skrzyni 6HPx przy zalewaniu jest prawidlowy gdy z korka wlewowego (korek po lewej stronie skrzyni) zaczyna sie juz przelewac.

    Po zalaniu na wylaczonym silniku, gdy zacznie sie przelewac zakrecamy korek, odpalamy auto, przelaczamy skrzynie na podnosniku przez pare biegow lub jedziemy kawalek i
    dalej na odpalonym silniku znow odkrecamy korek i dolewamy oleju az znow sie nie zacznie przelewac na zapalonym silniku.

    Korek zakrecamy i w tym momencie skrzynia ma prawidlowy stan oleju.

    Wedlug tego co ty piszesz - masz nadal za malo oleju.
    Prawie tak jak piszesz, ale ja mam korek po prawej stronie i temperatura oleju w skrzyni powinna mieć około 50stopni

  9. #19
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,981
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Masz racje, po prawej - pomylilem sie.

    Temperatura powinna byc pomiedzy 30-50 stopni celsjusza.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •