Strona 9 z 10 PierwszyPierwszy ... 78910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 92

Wątek: [mechanika] pompa oleju m60

  1. #81
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    147
    BMW
    było e34 3.0 m60
    Skąd
    śląsk/zabrze
    i akuratnie te M8 się nie odkręcają , tylko te małe M6 ,które skręcają pompę w całość , trzeba pompę wykręcić wyjąć i wtedy dokręcać bo inaczej do wszystkich nie ma dostępu.

  2. #82
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Cytat Zamieszczone przez Kołtun Zobacz posta
    i akuratnie te M8 się nie odkręcają , tylko te małe M6 ,które skręcają pompę w całość , trzeba pompę wykręcić wyjąć i wtedy dokręcać bo inaczej do wszystkich nie ma dostępu.

    Dokładnie, u mnie tak było :)

  3. #83
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    Cytat Zamieszczone przez Seba665 Zobacz posta
    koledzy spojżcie na te śruby:
    http://allegro.pl/sruba-szesciokatna...112129306.html
    lub
    http://allegro.pl/sruba-nierdzewna-d...101421425.html

    Czy nadawały by się do przykręcenia pompy oleju? na realoem jest to sruba nr 7 http://www.realoem.com/bmw/showparts...33&hg=11&fg=30
    M8x45 na allegro chcę kupić jakiś zamiennik zanim odkręcę miskę oleju, tak na wszelki wypadek jak by te 3 które trzymają pompę były w jakis sposob uszkodzone.



    niestety ale te śruby są z nierdzewki i nie nadają się.. nierdzewka jeszcze gorzej lubi sie luzowac gdyz jest twardsza i nie zakleszczy sie na gwincie a tylko łatwo go uszkodzi...

    jeżeli aż tak bardzo boisz się użyć kleju do gwintów kup w serwisie śruby bo była zmiana w 98r. na nie luzujące się

  4. #84
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    306
    BMW
    740i
    Skąd
    Stargard
    Cytat Zamieszczone przez mati-e28 Zobacz posta
    niestety ale te śruby są z nierdzewki i nie nadają się.. nierdzewka jeszcze gorzej lubi sie luzowac gdyz jest twardsza i nie zakleszczy sie na gwincie a tylko łatwo go uszkodzi...

    jeżeli aż tak bardzo boisz się użyć kleju do gwintów kup w serwisie śruby bo była zmiana w 98r. na nie luzujące się
    Klej to nie problem, napewno go użyje. tylko chcialem kupić sruby tak na wszelki wypadek, ze gdyby te 3 mocujące byly w jakis sposób uszkodzone to zebym mial coś na podmiane.
    Bo nie mam drugiego auta zeby po odkreceniu jak cos wyjdze jezdzic za srubkami.


    Ale tesz byly glosy ze pozatym ze sie wykrecają to nie ulegają jakims uszkodzeniom ktore uniemozliwiały by ich dalsze wykorzystanie.

    I to mnie troche uspokiło. :)

  5. #85
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    463
    BMW
    BMW 745 I e65 2005r
    Skąd
    Opole
    Cytat Zamieszczone przez Seba665 Zobacz posta
    Klej to nie problem, napewno go użyje. tylko chcialem kupić sruby tak na wszelki wypadek, ze gdyby te 3 mocujące byly w jakis sposób uszkodzone to zebym mial coś na podmiane.
    Bo nie mam drugiego auta zeby po odkreceniu jak cos wyjdze jezdzic za srubkami.


    Ale tesz byly glosy ze pozatym ze sie wykrecają to nie ulegają jakims uszkodzeniom ktore uniemozliwiały by ich dalsze wykorzystanie.

    I to mnie troche uspokiło. :)
    Brednie ulegają uszkodzeniu :) Kiedyś nawet zakładałem temat chyba ze zdjęciami jak wyglądają ścięte gwinty w m73
    Ostatnio edytowane przez x-factor ; 25-02-2012 o 11:38

  6. #86
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    306
    BMW
    740i
    Skąd
    Stargard
    To w takim razie czy te śróby z podanych linków moge zastosować w razie czego czy się nie nadaja?
    http://allegro.pl/sruba-szesciokatna...112129306.html
    lub
    http://allegro.pl/sruba-nierdzewna-d...101421425.html

  7. #87
    Zaawansowany Użytkownik Awatar lostami1988
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    467
    BMW
    e 32 3000dm3 v8
    Skąd
    BYDGOSZCZ
    witam chce troche odświerzyć temat mianowicie moje zapytanie brzmi czy w miare jak te śruby się odkręcają i pompa łapie luz to czy są wyczuwalne jakieś objawy??

  8. #88
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kotsylwester
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    109
    BMW
    V8 Manual
    Skąd
    Józefów
    Dzień Dobry. Naprawdę dobry. Kupiłem E38 M60B30, przyjechałem 350km do domu i się rozchorowałem. Przejechałem może 100km w okolicy domu i pojechałem do kumpla - mechanika na przegląd zawieszenia, wymiana wahaczy, tulej i proszę koniecznie aby zdjął miskę (kupiłem uszczelkę) skoro już zostawiam auto (miałem to robić sam).

    Dzwonił właśnie. Dwie śrubki w misce, reszta poluzowana. NIE było słychać NIC!! Jako że nie ma on warsztatu typowo BMW mówi że się nie spodziewał takiego stanu rzeczy bo słuchał na zimnym, ciepłym, przy odpalaniu i gaszeniu - NIE SŁYCHAĆ NIC ABSOLUTNIE.

    WARTO od razu zrzucać miskę, nie czekać do wymiany oleju.

  9. #89
    Zaawansowany Użytkownik Awatar DannyV8
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    144
    BMW
    730 M60B30
    Skąd
    Radom
    Wyciągnąłem wnioski z Waszych wypowiedzi i dziś wstawiłem auto na sprawdzenie pod kątem tych nieszczęsnych śrubek.Uszczelka zakupiona - 140zł po rabacie. Jutro będę wiedzieć jaki jest/był stan rzeczy, wiem na pewno że miska nigdy raczej nie była odkręcana a auto na zegarze pokazuje teraz prawie 248kkm. Nastraszyliście mnie ;)!! i spać nie mogłem
    "..Eco driving? No, thanks.."

  10. #90
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kotsylwester
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    109
    BMW
    V8 Manual
    Skąd
    Józefów
    140zł??? Victor Reinz po rabacie 49zł zapłaciłen...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •