A ja wam powiem że w ciągu 2 lat miałem tylko trzy awarie e38:
1. Moduł napięcia w ksenonie - 200zł
2. Padł EWS - 600zł
3. Przeciekał bak - 600zł
Ot i wszystko! Więc nie sądzę że to awaryjne auto, a jeżdżę 95% po mieście a w trasę od święta.
Co do wyceny to jakoś się nie martwię. Zawsze udawało mi się sprzedać auto za bardzo dobre pieniądze.
Na swoją 728i z 97r. już mam kilku chętnych w kolejce, bo wiedzą że autko w oryginale i przebieg 200tkm ale oryginalny.
W zeszłym roku puściłem S124 za najwyższą na tamten czas cenę na alle.... bo było w oryginale, zadbane i technicznie lux, a jeździło u mnie 2 lata bezawaryjnie.
Niestety, moim zdaniem wycenianie e38 powyżej 30 tysięcy może unieszkodliwić sprzedaż. To już taka kwota że nie wiele potrzeba do najtańszej a dużo młodszej e65 - Ja wiem i wy wiecie że najtańsze e65 to niekoniecznie trafiony pomysł i skarbona bez dna, ale "Panie toć to nowa buda jest!"
Przykład pierwszy z brzegu: http://otomoto.pl/bmw-745-C22156530.html
Gadanie o kosztach eksploatacji można sobie darować. 80% kupujących patrzy co najwyżej na spalanie, ale przecież jest lpg...
Jest tak wielki przesyt szrotów które zaniżają ceny i psują rynek że głowa boli.
Ostatnio edytowane przez JACEK R ; 20-12-2011 o 09:45
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców” - Colin McRae
>>>NIE DLA ACTA<<<
"I had a dream, I was king. Woke up, still king"
BMW 728i - 97'
MERC W124 200D - 86'
MERC W123 240D - 79'
o jasna dupa czas 100-200 w coroli 2,2d po chipie identyko albo lepszy od 540i w manualu???? to bez obrazy ale trupożerca niesamowity to była ta twoja 540
miałem ostatnio spotkanko z corsa opc o mocy 240km poległem w przedziale 60-220 raptem o 15-20 metrów corsa 6 krótkich biegów manual 1200kg masy i 240konia corolla 2,2d po chipie piewnie na jakieś 180-190km ma złoic e-34 540i w manualu ??? biedne było to M60 u Ciebie biedne
wracając do tematu
wycena 7er no jak ktos dba i tak zawsze będzie w plecy te auta lubią inwestycje i co gorsza wpływają na psychikę właściciela tak, że on też lubi te inwestycje ( wiem po sobie do e-32 lubię coś dokładać, robić w drugim aucie ford escort najchętniej aby bym tankował i nic po za tym )
moje e-32 kosztowało mnie 14 000zł bez pierwszego serwisu przez półtora roku wpakowałem około 11-12 000zł i nadal do ideału cos brakuje a potem sa plany na swapa za 2 lata na S62 :) także na 7er raczej nie idzie zarobić, chyba, że ktos tanio kupi w miare dobre auto ( na zasadzie nic nie odpada ) z rok pojeździ a jak zacznie sie rozpadac to pogoni dalej czesta metoda w naszym narodzie
Ja swoje kupiłem za 32k, na ten moment dołożyłem ok 10k i liczę że jeszcze ok 5-10k pójdzie, włącznie z felgami na lato ;) I to nie żeby coś się psuło, ale niektóre rzeczy zmieniałem z mojej winy :D Więc na gotowo będzie 50-55k i nie robię sobie nic z tego że ktoś mówi: ''mogłeś kupić e65/e66'' Mi się zwyczajnie nie podoba i bankowo nie zamienię swojego e38 nigdy. Zwłaszcza że sprzedając ceniłbym je na 40k+
silnik tam wkladalem z angola i byl bardzo dobry ;) 540 ma 286ps i wazy 1600kg avensis ma 230ps jest lzejszy i ma sporo momentu wiecej wiec nie wiem co cię tak dziwi, przejedz sie jakims mocniejszym dieslem po czipie i wtedy się wypowiedz a tymczasem zakonczmy juz ot. podobnie jak e46 330d po solidnym czipie i paru modach spokojnie złoi e39/e34 540 manuala a z 750 to juz wogole zrobi pośmiewisko
Ostatnio edytowane przez dobrus ; 20-12-2011 o 13:01
Jeszcze co do tematu - dlaczego niektórzy sadzą że instalacja LPG zaniża cenę 750? Kiedy próbowałem kupić w PL nie było nic normalnego z gazem poniżej 24k
sądzą tak ci, ktorzy akurat sprzedaja 750 i nie maja gazu :D dobra sekwencja w takim aucie to zbawienie i jak dla mnie 750 tylko i wylacznie na sekwencji ma jakis wiekszy sens. bez gazu lepiej zainwestowac w 740 manuala ktory jest szybszy, lepiej brzmi i pali mniej
Dobra ja swoją wyceniłem na 35 a powiem ile wrzuciłem:
Auto kupiłem za 20, facet miał wystawione za 27, dwa miesiące wcześniej był kupiec, dawał 25 i się nie zgodził, potem jego sytuacja strasznie się pogorszyła więc wrzucił cenę 24 bo musiał natychmiast sprzedać, ja przyszedłem, powiedziałem to i to jest do roboty daje 20. Facet nie, nie… następnego dnia dzwoni i mówi ok. :D – tak na marginesie że są okazje
więc auto 20
Zawiecha koło 8tys – już się pogubiłem ;)
Navi 16:9 z całym osprzętem 5-6 tys nie pamiętam
Bak 1000zł
Renowacja wnętrza 1000zł
Felgi letnie z renowacją 2,5tys
Felgi zimowe renowacja 800zł
Poprawki przy silniku, świece i pierdułki koło 5tys
Doposażenie dodatkowe – światła, ringi, Dvd itp. – koło 3 tys
Czas spędzony przy aucie – bezcenny
Daje nam to 45tys + i uważam że w miarę tanio mi to wyszło :)
Ktoś tam wcześniej pisał że można kupić w Niemczech tańszą w taki stanie. Owszem można, przerabiałem to na paru autach kumpli. Ściągaliśmy auta które były igły.
podam przykład. e46 320d, kupiliśmy świetnie wyposażoną, zadbaną, na konkretnym wypasie (nie full opcja z allegro0 xD ) za 17tys 98r, po opłatach 20tys
po prześwietleniu wyszło że no na wiosnę będą dwa wahacze do wymiany, a tak to reszta igła. Po przejechaniu 5tys km i przymiarce do wymienienia tych wahaczy wyszło że zawiecha praktycznie cała out, poduchy pod silnikiem i parę bzdetów. Koszty chyba 6tys!
I tak było z paroma innymi autami. W Niemczech jeżdżą na seryjnym zawieszeniu, bo mają taki stan dróg. Po sprawdzeniu wszystko wygląda ok. Ale po pewnym czasie po naszych drogach wszystko zaczyna umierać, ruszać się i tworzą się dodatkowe koszty.
Dla tego ja nie kupię już auta które minimum rok nie jeździło w PL, bo nie jestem w stanie określić jego stanu i co będzie do roboty w najbliższym czasie.
Co do toyoty… HAHAHA, normalnie dawno się tak nie śmiałem :D. Ja swoją tylko raz zamknąłem licznik żeby zobaczyć jak to jest, ale latałem w Niemczech po 200 i auto żyleta.
W Toycie avensis nowej przekroczenie 180 jest z pogranicza sportów ekstremalnych, wszystko się trzęsie, telepie i jest głośno.
U mnie przy 200-250 można szeptem rozmawiać. Przy zamkniętym liczniku jest chyba 2,5tys obrotów czy coś takiego…
Znajomy ma 740 przed fl którą lata po 250 po autostradach i woli to robić w niej niż w swoim 645 czy e70 4.8.
Tak jak pisałem, niestety taka jest prawda, że większością e38 jest też strach przekroczyć 180. Są w opłakanym stanie mimo iż właściciel twierdzi inaczej
Ale jak ktoś dba o auto – nie tylko w lakier i system audio, to ten samochód bije wszystko inne na głowę.
Toyotą w dieslu po chipie osiągi 750? Chyba takiego w którym działa tylko 6 cylindrów i hamulce się zapiekły. Zapraszam do Szczecina tą toyotką to pokaże Ci jak jest różnica w przyśpieszeniach obu aut. Przy 100 będziesz mnie ledwo widział a zanim dojdziesz do 200 to zniknę Ci z oczu za horyzontem mając zamknięty dawno licznik.
W 3.0d w e90 po chipie to możliwe że podobne osiągi do 100,
3.5d po wirusie, będzie lepiej leciało do 100, przy 200 będą szły równo, ale 200-250 750 odchodzi!
Przepraszam za Ot, ale było to dość śmieszne ;)
pozdrawiam
ps co do gazu bo widzę że Panowie macie problem
Po co kupować szybki, można powiedzieć sportowy samochód skoro Cię nie stać na jego eksploatacje? To że nie mam instalacji to mój świadomy wybór, bo nie chcę się upodabniać do dresów spod bloku którzy mają e34 2.0i z instalacją i szpanują na mieście samochodem.
Do Rols Royca czy Ferrari też byś Gaz dał? litości ;/
Jestem studentem, nie mam jakiś zarobków potwornych, ale utrzymuję swoje auto na bardzo wysokim poziomie, wszystko co mam praktycznie przeznaczam na doprowadzanie do perfekcji i paliwo bo kocham te auta a nie mam go dla szpanu ;)
Lepsze 740 w manualu? Proszę bardzo, ja wolę dżwięk v12 automat ;)
Ostatnio edytowane przez Saillupus ; 20-12-2011 o 14:26
było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r
co do toyoty to ile kilometrow takową zrobiles. Bo ja latam nia codzien jako ze jest to sluzbowka w firmie i przy 180 jest bardzo wygodnie i cicho.
tak tak.. masz 2500obr przy 250 kmh hahaha bankowo :) to po odblokowaniu vmaxa powinienes lekko 500kmh poleciec :D
co do wyscigu to bardzo chetnie, jak bedziesz na slasku daj znac ;) stawiam 200zl ze do 100 nie odjedziesz mi nawet polowę dlugosci auta.
750 sportowy samochod ? czlowieku, Ty chyba na głowę upadłeś. wiesz co to jest sportowy samochod?
I jak jestes taki mądry to powiedz ile km robisz dziennie swoim autem, i bedzie jasne czy warto z toba dyskutowac o LPG,czy nie ;)
Co wy ciągle z tą Toyotą? To forum o serii 7 a nie o azjatyckich technologiach.
A co do gazu to zastanawiam się kiedy skończy się to zaściankowo-chłopskie myślenie? "Bo ja jestem Pan i Pańskie paliwo leję a nie jakiś kuchenkowy smród dla dresów..." Porażka z takim podejściem. GAZ TO NIE UJMA NA HONORZE! TO CZYSTA KALKULACJA!!! Jak ktoś uważa że bezsensowne jest tankowanie 20l Pb za 110zł to sobie 20l lpg zaleje za 55zł i może za resztę kupi dzieciom coś fajnego.
GAZ-DRESY-GAZ-WIEŚ-GAZ-WSTYD-GAZ-BIEDAK itd itp. Rzygać się chce!
A jak innym, bardziej popularnym autem na gaz ktoś jeździ to już nie boli? Tylko Beemki bolą i parzą przy stacji LPG?
Podjechał facet na stację LPG ładną 745i
Pracownik stacji: O takie ładne i drogie autko a Pan gaz leje?
Kierowca 745i: Myśl tak dalej synu a na e36 nie będzie cię stać...
Ostatnio edytowane przez JACEK R ; 20-12-2011 o 15:14
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców” - Colin McRae
>>>NIE DLA ACTA<<<
"I had a dream, I was king. Woke up, still king"
BMW 728i - 97'
MERC W124 200D - 86'
MERC W123 240D - 79'