Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: Problem po wymianie odmy

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    Nie rozumiem co macie na mysli zrobic adaptacje? Chyba skasowac adaptacje . Adaptuje sie cale auto podczas jazdy . Kasujac adaptacje przywracamy stan zapisany przez fabryke . Tak ja to rozumiem , no chyba ze jestem w bledzie . A moze nie o tych samych adaptacjach mowa...

    seban123 nie widzialem twojego postu jak pisalem swoj . Mysle ze jest tak wlasnie jak piszesz
    Ostatnio edytowane przez technics ; 20-12-2011 o 09:32

  2. #12
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Zrobić maiłem na myśli skasować wartości przyuczone. W samochodach jest cała masa różnych adaptacji. W zależności od modelu może być adaptacja: przepustnicy, przepływomierza, akumulatora, kontoli ciśnienia w ogumieniu, wtryskiwaczy, pomp wtryskowych, regulatorów ciśnienia, czujników obrotów, czujników konta skrętu, szyb, i wiele innych.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    14
    BMW
    E38 740
    Skąd
    Plock
    jednak po porannym odpaleniu nadal telepie buda az sie dobrze nie rozgrzeje tak z 10 minut jazdy

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ArtiWPR
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    147
    BMW
    ALPINA B12 6.0 BMW 750i 740i 740d
    Skąd
    Pruszków
    Identyko obiaw mialem w 750 z telepaniem na zimnym i okazalo sie ze uszczelki pod dolotem byly stare i na zimnym puszczaly lewe powietrze a jak sie rozgrzaly to sie rozszezaly i problem znikal.
    Born to be wild...

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    14
    BMW
    E38 740
    Skąd
    Plock
    no i co panowie od czego trzeba zacząć co mam sprawdzić w pierwszej kolejności jednak po odpaleniu obroty staja w miejscu ale trzęsie motorem i porykuje w wydech czy lewe powietrze miało by takie objawy jak by nie na wszystkie cylindry chodzil?

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    14
    BMW
    E38 740
    Skąd
    Plock
    witam po uszczelnieniu przepustnicy przegonieniu auta w trasie problem się już nie pojawił auto rano nawet nie drgnie chodzi lux dla tych co bd się w takie coś bawić pamiętajcie ze trzeba autkiem trochę pojeździć po tych czyszczeniach i ponownym złożeniu żeby się to wszystko poustawiało pozdro

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 740iA 1999 r.
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Lukasz740i V8 Zobacz posta
    witam po uszczelnieniu przepustnicy przegonieniu auta w trasie problem się już nie pojawił auto rano nawet nie drgnie chodzi lux dla tych co bd się w takie coś bawić pamiętajcie ze trzeba autkiem trochę pojeździć po tych czyszczeniach i ponownym złożeniu żeby się to wszystko poustawiało pozdro
    a w jaki sposób i w którym miejscu uszczelniłeś przepustnicę?
    Pozdrawiam Jaro

    ex 540i 6b
    ex e39 525i
    ex e38 735iA
    ex e39 540iA

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    14
    BMW
    E38 740
    Skąd
    Plock
    mi to mechanik uszczelniał sylikonem jakimś ja sie sam nie dotykam ......:D

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •