Pokaż wyniki od 1 do 10 z 56

Wątek: "klapa" hydrauliczna ciagle problemy

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #2
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Będzie problem bo robiłem to już dawno temu i nie pamiętam który kabel gdzie, ale:
    czarną skrzynkę faktycznie ja tez nie miałem gdzie ulokować więc upchałem ją gdzie zostało miejsce, moduł hkm jest mniej więcej z prawej strony pompy nad nią wtyczką od góry, powinieneś znaleść dwa otwory bo w blasze montażowej hkm są chyba szpilkii. Zamka nie musisz zmieniać, ale cięgno które idzie od zamka z kluczem do zamka rygla jest inne i w połowie przechodzi przez nie dodatkowy siłownik który powinieneś mieć też w zestawie, do siłownika powinieneś mieć też mały czarny przekaźnik który znajduje się za schowkiem pasażera, przekaźnik jest sterowany dodatkowym kablem z GM-a, a przekaźnik steruje siłownikiem. Podłączenie jest w miarę proste ale ja już nie pamiętam który kolor kabla w które miejsce, ale większość kabli łączy się między hkm a klapą, hkm a pompa i hkm a przekaźnik za schowkiem i gm. Do przekaźnika za schowkiem idzie chyba jeden z szaro-zółty i biało czerwony linia cyfrowa, drugi szaro żółty idzie do środka klapy. Reszta kabli to już bagażnik i klapa i to możesz łączyć kolorami i wtyczkami, ważny jest tylko ten szary z zółtym on chyba biegnie od zamka z kluczem w klapie do hkm i z hkm właśnie na przekaźnik za schowkiem nie pomyl końców.
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 18-12-2011 o 22:16

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •