Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 56

Wątek: "klapa" hydrauliczna ciagle problemy

  1. #41
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Teraz masz nie podłączony i nie ruszył więc pewnie nie, podłącz wszystko jak trzeba zgodnie z wds jeżeli się na tym znasz i zobaczysz, czyli te dwa przewody za schowkiem też. Gdybanie czy powinien ruszyć nie ma sensu, trzeba wszystko popodłączać i martwić się wtedy jak nie ruszy.

  2. #42
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    oki tak zrobie . Ja mam wszystko podlaczone jak w wds , niestety nie ma dostepnych innych informacji na temat jak to podlaczyc .

  3. #43
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    No ale w wds są rozpisane wszystkie kabelki co i gdzie idzie. Kiedyś widziałem jak gość wchodził w wds i dosłownie było rozrysowane wszystko każdy kabelek kolor i który pin w danym sterowniku, ale ja tego niestety nie kumam, a pamięć mam niestety słabą.

  4. #44
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Masz moduł GM z auta dawcy? Jaki Ty masz? Być może klapa wogóle u Ciebie nie ruszy.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  5. #45
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,268
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Cytat Zamieszczone przez MariuszE38 Zobacz posta
    Masz moduł GM z auta dawcy? Jaki Ty masz? Być może klapa wogóle u Ciebie nie ruszy.
    W GM da się włączyć obsługę hydroklapy, tak samo składanie i pamięć lusterek, pamięć foteli przednich itd. Mając NCS'a nie jest problemem GM z auta które nie miało HKM.
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  6. #46
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    Panowie wielkie dzieki wszystkim za pomoc !!! Klapa o dziwo zaczela dzialac :) Oczywiscie pozostalo wiele do zrobienia bo narazie musze lekko podnosic przy otwieraniu . Zamyka sie tylko z przycisku na klapie i nie dziala z kluczyka . Ale i tak jest wielki sukces . Klapa pieknie sie podnosi i pieknie opuszcza . Najwazniejsze ze dziala . Teraz pozostalo dokodowanie i poskladanie wszystkich bebechow . No i bede musial zobaczyc czy nie bede musial zamontowac tego dodatkowego silownika .


    Ps . Jak najlepiej poprowadzic kabel od schowka do tylnej klapy ?

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    Najlepiej pod schowkiem w dół za wykładzinę i później bokiem-z prawej strony nóg pasażera-ściągasz plastyk i dalej puszczasz wzdłuż progu-też trzeba ściągnąć 2 plastyki co nachodzą na uszczelki drzwiowe(tylko ostrożnie bo lubią pękać uchwyty),później pod tylną kanapą i do bagażnika-po prostu trzymaj się oryginalnej wiązki,wszystko będzie widoczne, nie pamiętam tylko czy trzeba ściągnąć jeszcze tapicerkę słupka, jeśli tak to pamiętaj najpierw wyciągamy do siebie za sam dół a później jak odejdzie to pionowo do dołu, jest ważny sposób ściągania bo każdy łamie uchwyty,sam też połamałem dlatego opisuję, jeśli zrobisz to całe sterowanie klapą to chętnie wziąłbym dokładny opis montażu bo też będe chciał zrobić ten bajer,pozdrawiam
    sławomir

  8. #48
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    tak jak napisalem wczesniej , zrobie bardzo dokladny opis w PDF e co i jak podlaczyc . Dzieki za info jak poprowadzic kabel , przy okazji poprowadze jeszcze jeden bo nie wiem czy przypadkiem nie bede musial podlaczac tego przekaznika do sterowania silownikiem od precika . W kazdym razie jestem zadowolony bardzo ze w koncu udalo mi sie to uruchomic .

  9. #49
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Cytat Zamieszczone przez technics Zobacz posta
    nie wiem czy przypadkiem nie bede musial podlaczac tego przekaznika do sterowania silownikiem od precika
    Jak tego nie zrobisz, to zawsze będziesz musiał lekko podnosić przy otwieraniu.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  10. #50
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    No zobaczymy spotkalem sie z roznymi opiniami o tym . Jedni mowia ze nie koniecznie a inni ze koniecznie . Zobacze w kazdym razie mam ten silownik i odrazu jak bede ciagna kabel k bus to pociagne jeden extra .

    Zebym tylko wiedzial gdzie jeszcze ten silownik zamontowac . Bo zadnego zdjecia z nim nie znalazlem .

    Szukam jeszcze instrukcji na temat jak kodowac ta klape ncs em . Wie ktos moze gdzie znajde ?
    Ostatnio edytowane przez technics ; 29-12-2011 o 19:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •