Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
z tego co wiem 3,0 i 4,0 m60 mają te same komputery silnika tylko inne wtryski.. kolor wtrysków tez by tu dużo powiedział.. no chyba ze rzeczywiście stoi na osprzęcie z 3,0.. do tego nie ma problemu żeby zamontować 5hp30 do b30... zarówno hp18 jak i hp 30 łączy sie z komputerem silnika a ten w wersji bez immo ma końcówkę num 440 zarówno dla 3,0 jak i 4,0 wiedz czemu miał by nie współgrać z hp30
arturo193 tak to właśnie jest.Jak się pod d...pą pali,to pytań 100tyś.ale jak już wiedzą to i owo,to zero odzewu,nawet co poniektórzy nie podziękują za pomoc,ani za zainteresowanie się tematem!!Takich przypadków,na forum jest sporo!!Ale powoli "Przyjdzie koza do woza"autko dwa razy kaszlnie i się zacznie temat "Koledzy mam problem,proszę, pomocy"
przepraszam czy mi sie wydaje czy macie jakis problem do mnie? wyraznie napisalem w pierwszym poscie ze jak bede mial czas to sprawdze te numery i podam , ten czas znalazlem niestety dopiero dzis i to tez z trudem . Ja akurat do takich osob z forum nie naleze tak jak napisales Aduś 81 tu sie pomyliles...
No ale dobrze wracajac do tematu , to jest numer z kolektora ssacego:
11 61-1729 528 b40 (pa66+gf-35)
b40 to jest 4.0 tak?
a i dodam jeszcze ze jak odkrecilem korek od wlewu oleju to widac 2 podwojne lancuszki...
Ja sądzę,że masz tam M60 B40...moją pewnośc określam na 99%...chyba,że jak ktoś napisał wczesniej,że 3.0 lata na osprzęcie 4.0 w co szczerze wątpię...prędzej uwierzył bym,że 4.0 mogło by latać na osprzecie 3.0 bo taki silnik widnieje w vin-ie.Jeśli masz kolektor od 4.0 i skrzynię 5HP30 to jest tam B40 ale nr bloku rozwieje wątpliwości ostatecznie.Pozdrawiam.
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
Ostatnio edytowane przez BOSS ; 23-12-2011 o 09:46
BOSS zdjecie ma byc z oslona silnika czy bez oslony ?
jak jechales 250 to na 100% jest to 4.0 . 3.0 nigdy takiej predkosci by nie osiagna .
to sie mylisz kolego technics bo moja 3 litowka 250 daje rade bez mocnego wysilku