Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Wątek: Mega problem

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    233
    BMW
    e38, M62B44TU, 2000r
    Skąd
    Aachen
    Cytat Zamieszczone przez Pablo_gl
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Aby poznac pobor pradu zrob tak. Przy otwartej klapie zamknij sam zamek srubokretem - zgasnie lampka. Kluczyk w kieszen. Zdejmij kleme minusowa i pomiedzy kleme a styk minusowy zainstaluj szeregowo )w sposob pewny np. opaskami) miernik ustawiony za Ampery (zakres do 10 A). otworz drzwi sprawdz czy lampki sie swieca (kontrola mocowania miernika ;) ), zamknij drzwi i zamknij z pilota jak co wieczor :D . Jesli nie masz telefonu to po 16 minutach prad spoczynkowy powinien wynosic 50 mA. Jesli masz tel to dopiero po 70 minutach. Auto spi w momencie kiedy zgasnie dioda przy selektorze skrzyni aut. Jesli to manual to przed zamknieciem auta otworz schowek przed pasazerem. Podswietlenie zgasnie - auto spi. Mapisz jak obserwacje to poszukamy przyczyny dalej :razz: . Ciezka praca przed Toba ale czego sie nie robi dla naszych wozkow...
    Bardzo szczegółowo i dokładnie tego się trzymaj... ;)
    Ja na automacie już po ok 16 min. mam pobór na poziomie 0,025A a miałem podobne obawy jak ty na początku i okazało się że akku po prostu miał już wewnętrzne zwarcie... Wymiana na nówkę i po problemach...
    Zgadzam sie z Pablo_gl - bardzo ładnie opisane :)
    To najprostsza metoda wyczajenia, dlaczego akumulator sie rozładowuje: w ten sposób można dojść, czy problem tkwi po stronie elektryki/ elektroniki, czy samego akku.

    Pozdro

  2. #22
    Doświadczony Użytkownik Awatar Saillupus
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,473
    BMW
    e65 760i 2003r , X5 4.6iS 2002r
    Skąd
    Szczecin
    Blog
    6
    no to niestety zadanie chyba mnie przerosło :)
    podłączyłem ładnie amperomierz pomiędzy klemę od minusa i aku i wtedy amperomierz zaczął mi wskazywać jakieś kosmiczne liczby
    a lampka przy skrzyni zaczęła mrygać więc się przestraszyłem i odłączyłem ustrojstwo w cholerę
    w domu mam dwa mierniki jeden taki najbardziej popularny żółty - takie coś http://upload.wikimedia.org/wikipedi...lektryczny.jpg
    i on nic mi nie wskazywał
    i mam jeszcze taki stary duży porządny miernik jeszcze bez wyświetlacza tylko ze wskazówką i tego podłączyłem
    zaraz po podłączeniu wskazówka powędrowała na maksymalne pole :( i wtedy wszystko odłączyłem
    boje się że coś przepale i dopiero będą problemy :(
    pozdr.
    było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    233
    BMW
    e38, M62B44TU, 2000r
    Skąd
    Aachen
    Cytat Zamieszczone przez Saillupus
    zaraz po podłączeniu wskazówka powędrowała na maksymalne pole :( i wtedy wszystko odłączyłem
    boje się że coś przepale i dopiero będą problemy :(
    pozdr.
    Na elektryce sie nie znam jak elektryk, ale chyba nie da sie niczego przepalić miernikiem, więc nie bój żaby :)
    Na pewno dobrze wszystko podłączyłeś? Zakres ustawiony prawidłowo?
    Może wypowie sie jakiś magik który sie zna, albo ktoś, kto już to mierzył?

  4. #24
    wstrząśnięty nie zmieszany Awatar WojtekD
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    8,616
    BMW
    e38 728 iA
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    11
    Sprawdź ustawienia miernika. Czy na pewno ustawiłeś na Amperomierz? Czy Amperomierz ustawiłeś na największy zakres?

  5. #25
    Vip Vip Awatar AdamBMW
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    602
    BMW
    BMW 740i Individual E38 98', BMW 745i E23 85'
    Skąd
    Warszawa
    Nie poddawaj się :) dasz rade, jeżeli wiesz już jak to podłączyć i jak odczytać wynik to można powiedzieć że wiesz wszystko. :)
    Ten żółty miernik jeżeli podłączyłeś dobrze to prawdopodobnie ma przepalony bezpiecznik wewnętrzny i obwód jest przerwany, a co do miernika wskazówkowego to mogę podejrzewać że nie jest pierwszej młodości i jego max. pomiar prądu to nawet nie jest 10A, więc po podłączeniu mogło tak być, ale odradzam pomiar tym mierrnikiem bo różnica w pomiarze 10mA jest już ważna i możesz nie być pewny pomiaru.

    Napraw żółty i zrób tak, pozamykaj drzwi, zamknij zamek w klapie i poczekaj kilka minut żeby się wstępnie wszystko uspokoiło i wtedy podłącz miernik i zamknij samochód z pilota i czekaj cierpliwie.

  6. #26
    AdamBMW ma rację, napraw miernik (bezpiecznik). Przez pierwsze 16 minut w aucie bez telefonu spodziewaj się poboru prądu początkowo około 5A (dopóki światło w aucie nie zgaśnie, potem około 0,5 do 1,2A). Potem pobór prądu powinien spaść do około 0,02 A. Ja tak miałem u siebie (w 725 TDS). Wymiana aku i po kłopocie.

  7. #27
    Dokladnie tak. Musisz sobie spokojnie pomierzyc prady na najwiekszym zakresie (pewnie 10A) a kiedy auto usnie odczytaj prady z miernika. Jesli po uspieniu sa w normie to Twoja bateria jest warta tyle ile sama wazy :hah: . Jesli prady nadal sa duze to sprawdz czy wozek na pewno spi (dioda przy selektorze ewentualnie swiatelko w schowku). Pisz jak obserwacje bo juz jestes w polowie drogi o ile nie dalej. Powodzenia i wytrwalosci :D

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    123
    no ja koledzy włąsnie w ciagu 3msc 2 aku zmieniłem.. i albo mam pecha w zakupie albo ......czy nawigacja ma swiecic na ON w bagazniku nawet jak jest auto zgaszone? wczesniej mi cos szumiało w niej jak by cały czas chodziła....ale wyjełem płyte i to zanikło...więc czy jest mozliwe ze mam padniety napęd navi i on cały czas pobiera prąd nawet bez płyty?
    .....XXX......

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •