Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Wątek: Mega problem

  1. #11
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Ja stawiam na aku. poprostu jest już na wyczerpaniu .
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar Saillupus
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,473
    BMW
    e65 760i 2003r , X5 4.6iS 2002r
    Skąd
    Szczecin
    Blog
    6
    jest jest jest udało się :D
    Greg wielkie dzięki :)
    i wszystkim dzięki za odpowiedzi
    dzięki wam oszczędziłem 100/200zł - bo tyle bym zapłacił w serwisie :)
    a akumulator ma napięcie około 13V po 12h ładowaniu więc chyba nieźle :)
    pozdr.
    było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r

  3. #13
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    886
    BMW
    AC Schnitzer 730d 1999r
    Skąd
    Mlava
    jednak greg to wieeeelkaaaaa głowa. Fajnie że sie udało.

  4. #14
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    No Problem!!! :D :D :D :D :D :papa: :papa: :papa:
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    273
    BMW
    brak
    Skąd
    niemcy
    Super ze wszystko juz chodzi ale musisz sprawdzic przyczyne -dlaczego sie rozladowuje.

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar Saillupus
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,473
    BMW
    e65 760i 2003r , X5 4.6iS 2002r
    Skąd
    Szczecin
    Blog
    6
    dziś sprawdzałem napięcie i mam prawie 13V
    jak włączyłem samochód to miał 13,78V
    wszystko mierzone na otwartym bagażniku
    jakie powinno być napięcie na aku 95Ah przy zgaszonym aucie (otwarty tylko bagażnik) i na odpalonym?
    co do przyczyny to mogą być dwie
    coś mi nie kontaktuje w radiu, a raczej w głosie i może jakieś zwarcie się robi
    lub bardziej prawdopodobna:
    że jak włączę masaż fotela pasażera to po wyłączeniu samochodu nadal działa i to mi wyładowuje
    już raz miałem takie coś w święta wielkanocne
    samochód cały czas stał w garażu, pokazywałem znajomemu bajery (między innymi ten masaż) i potem 3 dni później był głuchy
    było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r

  7. #17
    Aby poznac pobor pradu zrob tak. Przy otwartej klapie zamknij sam zamek srubokretem - zgasnie lampka. Kluczyk w kieszen. Zdejmij kleme minusowa i pomiedzy kleme a styk minusowy zainstaluj szeregowo )w sposob pewny np. opaskami) miernik ustawiony za Ampery (zakres do 10 A). otworz drzwi sprawdz czy lampki sie swieca (kontrola mocowania miernika ;) ), zamknij drzwi i zamknij z pilota jak co wieczor :D . Jesli nie masz telefonu to po 16 minutach prad spoczynkowy powinien wynosic 50 mA. Jesli masz tel to dopiero po 70 minutach. Auto spi w momencie kiedy zgasnie dioda przy selektorze skrzyni aut. Jesli to manual to przed zamknieciem auta otworz schowek przed pasazerem. Podswietlenie zgasnie - auto spi. Mapisz jak obserwacje to poszukamy przyczyny dalej :razz: . Ciezka praca przed Toba ale czego sie nie robi dla naszych wozkow...

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik Awatar Saillupus
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,473
    BMW
    e65 760i 2003r , X5 4.6iS 2002r
    Skąd
    Szczecin
    Blog
    6
    dobra to będe może jutro kombinował :D
    i w ten sposób można znaleźć przyczyne poboru prądu?
    było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r

  9. #19
    Zmierz co masz i dawaj wyniki. Bedziemy myslec - damy rade. Pozdrawiam

  10. #20
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Aby poznac pobor pradu zrob tak. Przy otwartej klapie zamknij sam zamek srubokretem - zgasnie lampka. Kluczyk w kieszen. Zdejmij kleme minusowa i pomiedzy kleme a styk minusowy zainstaluj szeregowo )w sposob pewny np. opaskami) miernik ustawiony za Ampery (zakres do 10 A). otworz drzwi sprawdz czy lampki sie swieca (kontrola mocowania miernika ;) ), zamknij drzwi i zamknij z pilota jak co wieczor :D . Jesli nie masz telefonu to po 16 minutach prad spoczynkowy powinien wynosic 50 mA. Jesli masz tel to dopiero po 70 minutach. Auto spi w momencie kiedy zgasnie dioda przy selektorze skrzyni aut. Jesli to manual to przed zamknieciem auta otworz schowek przed pasazerem. Podswietlenie zgasnie - auto spi. Mapisz jak obserwacje to poszukamy przyczyny dalej :razz: . Ciezka praca przed Toba ale czego sie nie robi dla naszych wozkow...
    Bardzo szczegółowo i dokładnie tego się trzymaj... ;)
    Ja na automacie już po ok 16 min. mam pobór na poziomie 0,025A a miałem podobne obawy jak ty na początku i okazało się że akku po prostu miał już wewnętrzne zwarcie... Wymiana na nówkę i po problemach...
    Dreams from Dreams - 7er...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •