Myślę że jak większość samochodów z dużym motorem bez LPG, ale w CL znów pojawia się V12 więc wiadomo, serwis może szarpnąć kieszeń :D :D
Myślę że jak większość samochodów z dużym motorem bez LPG, ale w CL znów pojawia się V12 więc wiadomo, serwis może szarpnąć kieszeń :D :D
Fajne sa te mercedesy ale podobno bardzo drogie w utrzymaniu
ja wprawdzie S600 czy CL600 nigdy nie miale bo mnie nie stać alem mogę powiedzieć, że wszystkie 5.0 litrowe MB bo takimi się poruszałem ciągną maxymalnie po kieszeni... Wydatki z rzędu 15000 na rok nie są niczym dziwnym przy eksploatacji takich motorów. Co nie oznacza, że nie jest to przyjemnie
:) Uwielbiam S-Klaso-pochodne pojazdy i każdemu polecam przygodę z takim autem w swoim życiu
wiekszosc MB z duzymi motorami zabija skrzynie. Mi w S500 padła po roku a nie jeżdżę za ostro.
ABC jest drogi w eksploatacji ale tak jak mi mówiono wiele razy u ASO Zasady mniej bym wydal na ABC niż ciągle mnawalający Airmatic.
W ABC wystarczy tylko uszczelniać kolumny amortyzatorów. W arimaticu trzebą często wymienić amor na nowy bo pęka poduszka powietrzna i ujjj
samego ABC nie da się regenerować - to nie Airmatic. Można tylko wymienić uszczelki amorów, płyn w układzie i pompę i to koniec. W większości przypadków wystarcza, ABC jest raczej długowiecznie. To amor hydrauliczny sterowany elektronicznie więc jak nic nie cieknie po nim to da się go uratować
Edytuj posty- zamiast pisać jednego pod drugim !
Ostatnio edytowane przez sennapowieka ; 11-01-2012 o 09:06
MB W140 S320 >> MB W220 S500 >> BMW 745i E65