Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokaż wyniki od 41 do 44 z 44

Wątek: Pytanie o merca Cl 600

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar JACEK R
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    146
    BMW
    Było e38 728i, jest B5FL 1.9TDI
    Skąd
    Biała Podlaska
    Moim zdaniem jeśli stan autka jest ok to jak najbardziej warto. Jeden z ostatnich długowiecznych Merców. Bądź co bądź nie dużo C140 jeździ po naszych drogach, więc autko będzie cieszyć i intrygować innych. Dresowozem na pewno nie jest ani też raczej nie będzie, bo koszty utrzymania są dość wysokie co skutecznie odstrasza tzw młodzież z remizy ubraną na sportowo. Stylistyka to rzecz gustu, można kochać lub nienawidzić. Mi się cholernie podoba.
    Ostatnio edytowane przez JACEK R ; 11-01-2012 o 22:10
    “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców” - Colin McRae
    >>>NIE DLA ACTA<<<
    "I had a dream, I was king. Woke up, still king"

    BMW 728i - 97'
    MERC W124 200D - 86'
    MERC W123 240D - 79'

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Guner
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    244
    BMW
    Audi A8 d3, 2003; BMW X5 3,0D 13'
    Skąd
    Lublin
    Cytat Zamieszczone przez JACEK R Zobacz posta
    Moim zdaniem jeśli stan autka jest ok to jak najbardziej warto. Jeden z ostatnich długowiecznych Merców. Bądź co bądź nie dużo C140 jeździ po naszych drogach, więc autko będzie cieszyć i intrygować innych. Dresowozem na pewno nie jest ani też raczej nie będzie, bo koszty utrzymania są dość wysokie co skutecznie odstrasza tzw młodzież z remizy ubraną na sportowo. Stylistyka to rzecz gustu, można kochać lub nienawidzić. Mi się cholernie podoba.
    a jak ten silnik 4,2 litra ? wydaje sie z tego co poczytalem stara i prosta dosyc jednostka wiec chyba do ogarniecia? w pierwszej chwili myslalem, ze w ogloszeniu jest z silnikiem 5litrowym , dopiero teraz zauwazylem ,ze z tym mniejszym....koszty utzrymania w porownaniu z w215 chyba tez powinny byc duzo mniejsze biorac pod uwage charakter napraw, zawieszenie w W215 itd.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar JACEK R
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    146
    BMW
    Było e38 728i, jest B5FL 1.9TDI
    Skąd
    Biała Podlaska
    Ogólnie te reaktory (420) mają raczej dobre opinie w środowisku. Z tego co wiem, przy przebiegach około 300kkm zdarzało się że trzeba było wymienić łańcuch rozrządu bo się troszkę wyciągnął. W gruncie rzeczy to trwałe, aczkolwiek niezbyt ekonomiczne silniki. Spalanie 500 jest bardzo zbliżone. Jednak zadbane i serwisowane auto na pewno nie będzie sprawiało kłopotów.
    W typoszeregu 140 nie znajdziesz wymyślnych komputerów, zawieszenia air matic ani innych elektronicznych niuansów - a czego nie ma to się nie zepsuje:) 140 i 215 to dwa różne światy jeśli chodzi o koszty utrzymania. Wiadomo że jak kupisz C140 w stanie agonalnym to naprawom nie będzie końca, ale jak trafisz przyzwoity egzemplarz to nie wyczyści kieszeni :D

    A co do W124 E500 - to w istocie cudowny pożeracz asfaltu. Egzemplarze które prezentują bardzo dobry stan kosztują od 60.000,- więc to autka raczej wyłącznie dla pasjonatów. Sporo części na zamówienie w aso. Ceny kosmos, no ale przy tej gwieździe pomogło Porsche.
    Ostatnio edytowane przez JACEK R ; 14-01-2012 o 23:53
    “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców” - Colin McRae
    >>>NIE DLA ACTA<<<
    "I had a dream, I was king. Woke up, still king"

    BMW 728i - 97'
    MERC W124 200D - 86'
    MERC W123 240D - 79'

  4. #4
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    O wiele fajniejszym modelem niż ten c140,niedostępnym dla tępych dresiarzy jest W124 E500. Bardzo rzadki model na naszych drogach... obiekt westchnień wielu fanów starych aut

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •