Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Wątek: Różnica między PB98 i PB98 Ultimate/95 V-Power/V-Power Racing

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Zasadnicza róznica jest tak, że paliwa V power są produkowane w Niemczech.
    Tak dla Twojej informacji to w województwie zachodniopomorskim 95% stacji paliwowych na benzynę Niemiecką (nie zależnie od liczby oktanowej 95, 98 czy nawet 100 oktanów), nawet czasami ma ją Orlen. Jest ona zakupywana w rafinerii w Schedt/Oder. Paliwa te np. dla Shell i BP wozi firma Nijman/Zeetank International Transport Sp. z o.o.

    A to wynika z prostego rachunku, kosztów wożenia paliwa, 500KM Płock - Szczecin, czy dużo taniej np. Schwedt - Szczecin ok. 50KM. Kiedyś też coś mi się obiło o uszy, że i tak markowe stacje, większość paliw kupują w rafinerii płockiej, a czy ona ma 95 czy 100 oktanów jak V-power racing, to kwestia złożenia odpowiedniego zamówienia u producenta paliw.

    Co do paliwa do E38, to w instrukcji oraz na klapce wlewu mam nalepkę z informacją, że można stosować paliwa od 91 do 98 octanów gdzie zalecaną jest 95, oczywiście Bp (minimalna wartość 89 oktanów). Co jednak nie oznacza, że nie można zalać 100, bo dla silnika nie ma znaczenia (odpowiada za to czujniku spalania stukowego). Jak kogoś stać, to kto mu zabroni.
    Ostatnio edytowane przez tgracing ; 17-12-2011 o 14:13
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •