Cytat Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
Moim zdaniem winny nie okazał się olej, a "błąd serwisanta".

Skoro na zgaszonym silniku po odkręceniu korka wlewowego nadal nie wylewał się olej to było go stanowczo za mało. Na odpalonym silniku(skrzynia na P, tak przynajmniej zaleca TIS) powinno się nalać oleju do takiego poziomu aż zacznie się wylewać. Jak silnik zgasisz to olej zleje się ze skrzyni do miski i tym bardziej będzie się wylewać. Skoro nie wylewało się nic to moim zdaniem brakowało sporej ilości oleju
Dokladnie- jazda bez lub ze zbyt mala iloscia oleju nie sluzy skrzyni, wiec na sie co dziwic ze skrzynia sie skonczyla- do myslenia powinno ci dac szarpniecie zaraz po tym co nazwales "wymiana".
Tak na oko w skrzyni brakuje okolo 3L oleju- jak nie chce jechac to nie piluj jej na obrotach bo spalisz ja doszczetnie.

p.s: wymiane oleju w momencie jak juz skrzynia szarpie mozna sobie darowac bo to tylko wyrzucanie pieniedzy. Olej wymienia sie co 60-100tkm a nie dopiero wtedy jak zaczyna szarpac (wtedy jest juz za pozno)