Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: Jak ustawić Webasto?

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    59
    BMW
    E38 730d 2001r.
    Skąd
    Warszawa

    Jak ustawić Webasto?

    Mam do was pytanie.
    Przed chwilą bawiąc się odkryłem jak włączyć webasto. Ustawiłem żeby włączyło się za 5 minut i wyszedłem z auta.
    Przyszedłem po 15 minutach ale w samochodzie szału nie było. Webasto oczywiście pracowało ale temperatura nadmuchu była słaba (a przed wyjściem ustawiłem klime na 24 oC).
    Może za szybko przyszedłem i jeszcze nie zdążyło się nagrzać ??
    Nie znam się na tym ustrojstwie więc liczę na waszą pomoc.
    Musze znaleźć jakiegoś speca od BMW w Warszawie.
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 14-12-2011 o 09:13

  2. #2
    Banned
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    90
    BMW
    BMW E38 740 IL
    Skąd
    Chorzów/Końskie
    hej witam przerabiałem temat:) Z webasto wiąże się dużo innych rzeczy np elektrozawory i pompka przy nich bo nie daje odpowiedniego obiegu z tego co pamiętam jest jeszcze jedna pompka która wymusza obieg wody nie ta przy elektrozaworach. A nawet może być coś ze serownikiem webasto ale skoro się załącza to coś musi być nie tak z obiegiem wody tu bym szukał

  3. #3
    Banned
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    90
    BMW
    BMW E38 740 IL
    Skąd
    Chorzów/Końskie
    A jak webasto się załącza z jego wydechu leci ciepło ???

  4. #4
    Banned
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    90
    BMW
    BMW E38 740 IL
    Skąd
    Chorzów/Końskie
    aha wydech masz przy drzwiach kierowcy praktycznie przy nadkolu sprawdź to i daj znać pomyślimy więcej jak nie to :P

  5. #5
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    W 15 minut silnika nie zagrzeje do wysokiej temp.
    Jest zaprojektowane aby grzać 30 min.