Webasto ma zagrzać silnik do 70 stopni. Najpierw webasto się diagnozuje kompem a dopiero rozbiera. W silniku benzynowym nie ma opcji zapowietrzenia się układu paliwowego. Jak wykryje że nie wystartowało to się wyłączy szybko.
Webasto ma zagrzać silnik do 70 stopni. Najpierw webasto się diagnozuje kompem a dopiero rozbiera. W silniku benzynowym nie ma opcji zapowietrzenia się układu paliwowego. Jak wykryje że nie wystartowało to się wyłączy szybko.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Ja mam inny problem.Do wyboru mam 2 czasy do ustawienia, na dole jest opcją przewietrzanie i ogrzewanie... obie funkcje nie są podświetlone i nie da sie na nie przejść...mam do zdezaktywowane czy co ??
Są trzy możliwości. Jedna to to że nie da się włączyć webasta bo funkcja nie jest aktywowana ncs.
Druga to taka że temperatura na to nie pozwala. Trzecia to taka że próbujesz włączyć to na zapłonie a powinno się na pierwszej pozycji stacyjki.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Masakra z tym ustrojstwem ... nawet nie wiem gdzie dokładnie się ta świeca znajduje a tym bardziej jak ją wykręcić ... ogólnie ta puszka nie wydaje żadnych dźwięków a napięcie dochodzi. Idę dalej się z tym bawić ale coś czuje że skończy się na tym że to poskładam i oddam do kogoś kto się na tym zna ...
Pozdrawiam
Tak jak pisałem wyżej. Najpierw podpina się pod kompa a dopiero dłubie. Świecę można na kompie sprawdzić i wiele innych.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Może ktoś zna dobrego speca od Webasto w Warszawie ??
Pozdrawiam
Mi po poł godz rozgrzewa silnik do polowy niebieskiego pola
Webasto wlacza nawiewy i jak je wczesniej ustawie tak dmucha albo chlodniejszym albo goracym
U mnie webasto chodzi jak odrzutowiec az ludzie przechodza ze zdziwieniem jak jest wlaczone:p
Witam ponownie
Doszedłem do konstruktywnych wniosków ... przed chwilą byłem wstawić samochód do garażu ... jak samochodem wjechałem i go gasiłem usłyszałem dźwięk podobny do jakiejś turbiny dochodzący z przedniego lewego błotnika. Odpaliłem samochód jeszcze raz i zacząłem nasłuchiwać ... po kilku sekundach usłyszałem znów ten dźwięk i przyłożyłem rękę do rury wylotowej od Webasta ... czuć było ciepławe powietrze. Ale Webasto chodzi minute może dwie i się wyłącza (dobrze że w ogóle chodzi) ale nie kapuje czemu się wyłącza.
Próbowałem włączyć te ustrojstwo z kabiny ale włączają się tylko nawiewy :(
Liczę na waszą pomoc (teraz mam rezerwę i zaczęło coś tam działać a gdy maiłem ponad 70 litrów to była kompletna mogiła). Nie mogę rozgryźć tego ustrojstwa co mu dolega.
Jestem bardzo wdzięczny za każdą pomoc.
Pozdrawiam
Byłoby dużo prościej Ci pomóc gdybyśmy wiedzieli jakim BMW Ty chłopie wogóle jeździsz, bo w Twoim profilu jest "..." a to pewnie nikomu nic nie mówi :D
ex:
E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
E38 728iA Shadowline Individual
E53 X5 4,4i Sport Pack