Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Po wymianie skrzyni STAU w silniku/skrzyni/na kole

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    299
    BMW
    E24 - 635 CSi, E32 - 750iL, E34 - 530i
    Skąd
    KRK
    Blog
    12
    Z którego roku jest samochód do którego włożyłeś skrzynię, a z którego był dawca ?
    Polift 4hp24 (od września 92 zdaje się ) miał inne sterowanie. Nie pamiętam, czy da się spiąć złącza, bo skrzynię po modyfikacji miałem w rękach tylko raz.

    Pytasz czy może być zabrudzone - może być. Który włożyłeś konwerter ? Oryginalny, czy z dawcy ? Wiesz co w nim było ? Jeśli z ori, to może resztki rozsypanej skrzyni, jeśli z dawcy, to czy jeździł ? a może długo stał ? Coś mogło zablokować któryś elektrozawór. Opcji jest wiele niestety.

    Rozumiem, że olej sprawdziłeś w prawidłowy sposób ?

    I jeszcze jedno mi powiedz. Dlaczego finalnie wszystko stało po pierwszym montażu ?
    Ostatnio edytowane przez Banol ; 23-12-2011 o 09:22

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •