-
Zaawansowany Użytkownik
Jak pracuje w trybie M przy zmianach biegów lewarkiem ?
-
Banned
Otóż dziwnie działa!
Nie ma różnicy czy na E czy S czy M.
jak na biegu D to ślizga do 3,5 tys obrotów potem ciągnie lecz nie przełącza wyżej.
Jak wrzuce na bieg 1 to ładnie ciągnie bez poślizgu, ciągnie do 120 km/h
na biegu 2, 3 zachowuje sie jak na D, poślizg do ponad 3,5 obrotów i nie przeżuci dalej.
Wsteczny jest, i jest ok.
na trybie M zmieniając 1,2,3 nic sie nie dzieje, reaguje tylko na 1, gdzie wymisza mu bieg niewiem czy 1 czy 2 ale ciągnie bez poślizgu, lecz nie przeżuci wyżej.
na d mam wrażenie że z 1 przerzuci na 2 ale powstaje wtedy poślizg, jeżli jade powoli to czasami czuć zrzucenie biegu z 2 na 1.
Tak wogóle nie ma kickdowna, nie działa lub go nie ma.
Swoją drogą może mi się wydaje za jak wymuszam mu bieg 1 to nie jedzie na jedynce tylko na trójce w trybie awaryjnym?? Lecz w zegarach nie ma komunikatu żadnego o skrzyni.
pomocy?
------------------------
EDIT:
Dzisiaj skontrolowałem stan oleju ok.
Postanowiłem się przejechać nieco dalej, nieco dynamicznie.
Zrobiłem około 15 kilometrów po czym rozpędzając się na jedynce w czasie jazdy zmieniłem na 3 i odziwo bieg wskoczył, skrzynia zaczęła pracować prawidłowo!
po zgaszeniu auta i ponownej przejażdżce problem wrócił.
Coś jest nie tak, ale to że na chwile usterka ustąpiła świadczy o tym że może coś jest przypchane, zabrudzone niż uszkodzone??
Teraz pod koniec wiraży wywaliło getriebeprogramm więc jutro zczytam błędy jakie sie pojawiły, dotąd to nie występowało.
Ostatnio edytowane przez BOSS ; 23-12-2011 o 10:57
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum