Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 1 do 10 z 11

W±tek: P³yn ch³odz±cy. oraz spory problem.

  1. #1
    Vip Vip
    Do³±czy³
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Sk±d
    Lublin
    Blog
    1

    P³yn ch³odz±cy. oraz spory problem.

    Witam tu znowu kyky7er. Mam takowy problem gdy¿. Ostatnio mia³em przygodê któr± opisze w nastêpuj±cy sposób. Jaki¶ spory czas temu wyskoczy³ mi komunikat KUHLWASSERSTAND wiêc bez zw³ocznie doa³em petrygo i git. Po przejechaniu zaplanowanej trasy zatrzymuje siê pod domem wysiadam z auta a moj wzrok przykuwa obraz czego¶ paruj±cego pod mask± zagl±dam a tam :

    Po zapachu da siê wywnioskowaæ ze to p³yn ch³odz±cy i wszystkie paski oraz ko³a od wspomagania , klimatyzacji pompy wody s± ca³e w p³ynie ch³odz±cym.

    Teraz pytanie jaka mo¿e byæ przyczyna takiego czego¶ ? . Termostat wymienia³em kilka dni temu wszystkie uszczelki pozak³ada³em tak jak przykazano. Stan p³ynu ch³odz±cego jest uzupel³niony i uk³ad odpowietrzony. Prosi³ bym o pomoc. pozdrawiam

  2. #2
    Vip Vip Awatar jarek88
    Do³±czy³
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Sk±d
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    pompa wody

  3. #3
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Do³±czy³
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Sk±d
    Sandomierz
    Lub po prostu dziurawy w±¿.Jak jedziesz spokojnie nic sie nie dzieje,jak zaczniesz trochê jechaæ na wy¿szych obrotach robi siê ci¶nienie i dziurk± p³yn leci na wiatrak i z wiatraka dalej.

    Mia³em kiedy¶ podobny problem chocia¿ pompa wody te¿ mo¿e byæ

  4. #4
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Sk±d
    ZGY!
    albo dobrze nie odpowietrzyles i cisnienie gdzies wywalilo?moze korek odpowietrzajacy nie dokreciles??:P
    rowniez obstawial bym pompe:)

  5. #5
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar Marek_JWe
    Do³±czy³
    Jul 2010
    Posty
    209
    BMW
    E38 725 TDS
    Sk±d
    Wlkp Jastrowie
    A nie jest tak ¿e M60 samo siê odpowietrza?

  6. #6
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar KAREP
    Do³±czy³
    Dec 2011
    Posty
    141
    BMW
    E34
    Sk±d
    Pomorze
    Blog
    1
    teoretycznie na równym sam siê odpowietrza, ale warto choæ chwilkê po¶wiêciæ i sprawdziæ - zw³aszcza po jaki¶ zmianach w uk³. ch³odzenia
    pzdr!

  7. #7
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar arturo193
    Do³±czy³
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Sk±d
    Norwegia
    Sprawd¼ czy pokrywa termostatu jest OK...u mnie w M60 mia³em wyciek w³a¶nie spod tej plastikowej os³ony termostatu i po wymianie uszczelki problem usta³ ale nie ca³kowicie...nadal siê poci w tamtym miejcu,kupi³em now± os³onê w serwisie ale nadal czeka na wymianê:D.U mojej kole¿anki ten plastik po prostu pêk³ ze staro¶ci i pryska³o p³ynem po mocnym rozgrzaniu silnika.Pozdrawiam.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  8. #8
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Nov 2009
    Posty
    463
    BMW
    BMW 745 I e65 2005r
    Sk±d
    Opole
    Cytat Zamieszczone przez Dzuda Zobacz posta
    Lub po prostu dziurawy w±¿.Jak jedziesz spokojnie nic sie nie dzieje,jak zaczniesz trochê jechaæ na wy¿szych obrotach robi siê ci¶nienie i dziurk± p³yn leci na wiatrak i z wiatraka dalej.

    Mia³em kiedy¶ podobny problem chocia¿ pompa wody te¿ mo¿e byæ
    Podpisuje siê pod tym, mia³em tak± sam± sytuacje. Przy normalnie je¼dzie i na postoju nie by³o opcji ¿eby znale¼æ miejsce wycieku, dopiero jak siê depnê³o by³o wytwarzane odpowiednie ci¶nienie i przez pêkniêcie na króæcu ucieka³ p³yn. ¯eby znale¼æ miejsce wycieku podaj ci¶nienie z kompresora do ch³odnicy (tylko nie za du¿e) i bêdziesz wiedzia³ gdzie ucieka p³yn.

  9. #9
    Vip Vip
    Do³±czy³
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Sk±d
    Lublin
    Blog
    1
    Extra pomoc 1 klasa :) wyciek usuniêty. Teraz Druga sprawa piszê tutaj bo nie chcia³em zak³adaæ 2 tematu.Jak wcyci±gn±æ alternator z m60. Odkrêci³em wszystkie ¶ruby mocuj±ce jednak jeszcze napinacz paska mi przeszkadza czy jego siê jako¶ zdejmuje cz jest jaki¶ inny sposób na wyjêcie alternatora ? Prosi³ bym bardzo o pomoc pozdrawiam Kamil.

  10. #10
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    May 2009
    Posty
    92
    BMW
    E32
    Sk±d
    Wroc³aw
    Nie wiem jak jest w M60, ale zazwyczaj wyjmuje sie ¶rubê samego napinacza (tê z zêbat± koronk±) po odkrêceniu nakrêtki z ty³u. Ca³y napinacz równie¿ powinien daæ siê odkrêciæ.pzdr!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •