Pokaż wyniki od 1 do 10 z 88

Wątek: Moja smutna historia z Bmw 750i E32.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    Silniki 4.2 z Audi to jedne z najlepiej znoszące LPG na rynku. Auto jest bezwypadkowe (byłem z właścielem w Aso) myślę, że jeśli będę miał dobry egzemplarz to będę mniej dokładał jak do E32.
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 13-12-2011 o 20:23

  2. #2
    użytkownik Awatar ADASIO
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    9,182
    BMW
    BMW 750 LIX G12 FROZEN GREY MAT
    Skąd
    SILESIA City
    Cytat Zamieszczone przez prezE32s Zobacz posta
    Silniki 4.2 z Audi to jedne z najlepiej znoszące LPG na rynku. Auto jest bez wypadkowe (byłem z właścielem w Aso) myślę, że jeśli będę miał dobry egzemplarz to będę mniej dokładał jak do E32.
    I tego Ci kolego szczerze życze bo auto ma cieszyć a nie sprawiać bólu i strachu

    Napisałem co i jak z Audi abyś miał tylko pełny obraz na ta kwestie i przeanalizował za i przeciw
    https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!

    ____________________________________________
    ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
    ex - BMW E66 745 Li black metallic
    ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez prezE32s Zobacz posta
    Silniki 4.2 z Audi to jedne z najlepiej znoszące LPG na rynku. myślę, że jeśli będę miał dobry egzemplarz to będę mniej dokładał jak do E32.
    Mówiąc zupełnie szczerze to 4.2 nie jednym już rzuciło o glebe i to bez LPG. Zużycie oleju rzędu litr na tysiąc km nie dziwi ludzi siedzących w tym temacie, co według mnie jest całkowitą porażką. Zwłaszcza przy użytkowaniu zgodnie z zamysłem konstrukcyjnym tego rodzaju pojazdów.

    Rozumiem że rozbiłeś sie o kulejące M70, nie jesteś jedyny, ani pierwszy i na pewno nie ostatni. Niemniej jednak mając komplet tajli w postaci nowego ukł. zapłonowego i uszczelek kolektora, które stanowią większą część wydatków przy ogarnianiu tego tematu, zakup drugiego M70 trzymającego dobre parametry narzuca sie sam, ceny są obecnie złomowe. Jedną z możliwości byłaby wtedy usterka w osprzęcie, co jest mega częste, ale daje się diagnozować mając graty na podmiane.

    Tak czy srak, użytkowane na codzień e32 R6 to bez najmniejszej przesady 1/3 kosztów utrzymania D2 4.2.

    I to tylko części eksploatacyjne, które robisz w każdym aucie. Wystarczy zresztą policzyć wahacze i klocki z przodu, a to dopiero początek.

    To czego należałoby się obawiać przy A8 to elementy które - jak wspominałeś - zostały uszkodzone w twoim e32 bez twojego udziału. Zakup dobrej maski czy drzwi do D2 to dość spory wydatek, porównując to już nawet z e38.

    Za cenę dobrej maski z atrapą do D2 dostaniesz kompletny przód do e32, uzbrojone 4 drzwi i dwa zderzaki.
    Nawet nigdy nie uszkodzone auto może uczestniczyć w stłuczce nie z twojej winy, a wtedy nie liczyłbym na opłacalność napraw.
    Czarne e32 w benzynie!


  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar grzechu4don
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    530
    BMW
    E38 na gwincie w 20 calach
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez jędrek Zobacz posta
    przepraszam e32
    a już chciałem na Ciebie naskoczyć :D luzik ;)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •