Silniki 4.2 z Audi to jedne z najlepiej znoszące LPG na rynku. Auto jest bezwypadkowe (byłem z właścielem w Aso) myślę, że jeśli będę miał dobry egzemplarz to będę mniej dokładał jak do E32.
Silniki 4.2 z Audi to jedne z najlepiej znoszące LPG na rynku. Auto jest bezwypadkowe (byłem z właścielem w Aso) myślę, że jeśli będę miał dobry egzemplarz to będę mniej dokładał jak do E32.
Ostatnio edytowane przez BOSS ; 13-12-2011 o 20:23
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Mówiąc zupełnie szczerze to 4.2 nie jednym już rzuciło o glebe i to bez LPG. Zużycie oleju rzędu litr na tysiąc km nie dziwi ludzi siedzących w tym temacie, co według mnie jest całkowitą porażką. Zwłaszcza przy użytkowaniu zgodnie z zamysłem konstrukcyjnym tego rodzaju pojazdów.
Rozumiem że rozbiłeś sie o kulejące M70, nie jesteś jedyny, ani pierwszy i na pewno nie ostatni. Niemniej jednak mając komplet tajli w postaci nowego ukł. zapłonowego i uszczelek kolektora, które stanowią większą część wydatków przy ogarnianiu tego tematu, zakup drugiego M70 trzymającego dobre parametry narzuca sie sam, ceny są obecnie złomowe. Jedną z możliwości byłaby wtedy usterka w osprzęcie, co jest mega częste, ale daje się diagnozować mając graty na podmiane.
Tak czy srak, użytkowane na codzień e32 R6 to bez najmniejszej przesady 1/3 kosztów utrzymania D2 4.2.
I to tylko części eksploatacyjne, które robisz w każdym aucie. Wystarczy zresztą policzyć wahacze i klocki z przodu, a to dopiero początek.
To czego należałoby się obawiać przy A8 to elementy które - jak wspominałeś - zostały uszkodzone w twoim e32 bez twojego udziału. Zakup dobrej maski czy drzwi do D2 to dość spory wydatek, porównując to już nawet z e38.
Za cenę dobrej maski z atrapą do D2 dostaniesz kompletny przód do e32, uzbrojone 4 drzwi i dwa zderzaki.
Nawet nigdy nie uszkodzone auto może uczestniczyć w stłuczce nie z twojej winy, a wtedy nie liczyłbym na opłacalność napraw.
Czarne e32 w benzynie!