Podpinałem go też na żabki i nic wiec to chyba nie akumulator, ładnie kręci nie muli się ale nie zapali, może nagram film jak to wygląda, i brzmi?
Podpinałem go też na żabki i nic wiec to chyba nie akumulator, ładnie kręci nie muli się ale nie zapali, może nagram film jak to wygląda, i brzmi?
Ustal czy jest iskra na świecach to raz.
Dwa to ustal czy jest załączana pompa paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem. Do tego kompa nie potrzeba.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
http://img813.imageshack.us/img813/5451/gcay.mp4 - Zapis
http://imageshack.us/clip/my-videos/813/gcay.mp4/ - oglądanie w przeglądarce
Jak tak kręci to aku się nie czepiaj. Wolniej kręcą i zapalają. Sprawdź to co napisałem wyżej.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Nie chciał mi też zapalić kiedyś jak był problem z przepływomierzem lub przepustnicą, trochę mi się wydaje jak by przepustnica nie chciała się otworzyć ale on ani trochę nie chce zaskoczyć więc to chyba nie, póki co sprawdziłem cewki, nie są w oleju, co do paliwa, to jak sprawdzić czy pompa podaję? Można jakoś bezpośrednio zalać go paliwem? Jeśli by to było pompa lub świece to chyba nie pisało by motornotprogramm, ale może się mylę.
Jak by była pompa to komunikatu by nie było. Jeden musi kręcić silnikiem a drugi ucho do baku i słuchać lub znaleźć zaworek na listwie i w momencie kręcenia nacisnąć na zaworek czy leci paliwo. Wykręć jedną cewkę i świecę. Połóż na pokrywie i kręć. Ważne aby cewka miała masę i świeca.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Pompa paliwa + jakiś problem elektroniczny.
mała siwa kostka wielkosci pudełkla zapałek w skrzynce z komputerami... są w niej bezpieczniki 30A 5 sztuk, a na wierzchu napis motor zicherung.. sprawdz czy sa wszystkie całe.. ja miałem jeden spalony i wyskakiwał motornotprogramm
Widzę kolego ,że masz podobny problem jak ja miałem -sprawdź przekaźnik tak jak kolega mati-e28 wspomniał - u mnie był walnięty biały (pasuje od każdej bmw-ja miałem od e36)usterkę wyhaczyłem przypadkiem ruszyłem białym przekaźnikiem i zaskoczył prąd i to specyficzne pociągnięcie linki ;)
U mnie motornotprogram pojawiał się żadko ,natomiast co dzień na zimnym silniku brak możliwości odpalenia i getribenotprogramm :)
Poszedł do mechanika coś tam przy pompie paliwa było nie tak, jakaś uszczelka czy coś, nie do końca go zrozumiałem + że niby coś jeszcze z elektroniką było, ale co to nie wnikałem. Wymieniłem przy okazji filtr paliwa i póki co chodzi.
Teraz tylko olej, wszystkie filtry, oponki z felgami (słoneczka) kilka poprawek lakierniczych a od nowego roku robię skrzynie i przód. Zderzak, lampy, maska coś z gazem i potem jakieś duperele w zawieszeniu oraz przy hamulach i może cudo będzie jeździć. Droga długa.