Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 42

Wątek: odma,dwa pojęcia!!

  1. #31
    Vip Vip Awatar Adus81
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    938
    BMW
    e38 740i V8
    Skąd
    Śląskie/Racibórz
    Koledzy dzisiaj się przyglądałem tej całej odmie,ponieważ prędzej mi czas nie pozwalał wiem już że będę mieć problem z odkręceniem śrub,bo widocznie ktoś już coś prędzej kombinował i torx jest objechanyale mam pytanie odnośnie przewodu paliwowego.Trochę tam ogranicza dostęp i jeżeli go odkręcę to na pewno poleci paliwo,ale ile co i jak??Czy tylko tyle co jest w przewodzie,czy może ma jakieś ciśnienie i będzie się lało cały czas i czy po odkręceniu tego przewodu będę musiał odpowietrzać układ paliwowy??Proszę o pomoc w odpowiedzi

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kasin
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    155
    BMW
    E38 735i
    Skąd
    Końskie
    tylko trochę ci wyleci tego paliwa.a układ sam sie odpowietrzy

  3. #33
    Vip Vip Awatar Adus81
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    938
    BMW
    e38 740i V8
    Skąd
    Śląskie/Racibórz
    Cytat Zamieszczone przez kasin Zobacz posta
    tylko trochę ci wyleci tego paliwa.a układ sam sie odpowietrzy
    super wielkie dzięki za info

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    również nie wiem od czego to zależy bo u mnie w m60b40 12/95r mam tak że przewód od serwa wchodzi w króciec w odmie jeden malutki króciec jest zaślepiony taką gumką a drugi symetrycznie po drugiej stronie ma wężyk który jest podłączony do listwy wtryskowej rozumiem że do regulatora na listwie? ale ostatnio wymieniałem kumplowi w e38 730 manual 94r odmę i tam było trochę inaczej, tzn z tego małego króćca co jest u mnie zaślepiony idzie wężyk na kolektor jest podłączony do takiego małego zaworu czarno-białego i na kolektorze zamontowane jest jakieś urządzenie metalowe i ten wężyk tam wchodzi. Zdziwiło mnie to bo ja tego nie mam. Bo słyszałem ze o jakiejś opcji pt. Redukcja spalin Euro II. Może to do tego?

  5. #35
    Vip Vip Awatar Adus81
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    938
    BMW
    e38 740i V8
    Skąd
    Śląskie/Racibórz
    Cytat Zamieszczone przez 525d Zobacz posta
    również nie wiem od czego to zależy bo u mnie w m60b40 12/95r mam tak że przewód od serwa wchodzi w króciec w odmie jeden malutki króciec jest zaślepiony taką gumką a drugi symetrycznie po drugiej stronie ma wężyk który jest podłączony do listwy wtryskowej rozumiem że do regulatora na listwie? ale ostatnio wymieniałem kumplowi w e38 730 manual 94r odmę i tam było trochę inaczej, tzn z tego małego króćca co jest u mnie zaślepiony idzie wężyk na kolektor jest podłączony do takiego małego zaworu czarno-białego i na kolektorze zamontowane jest jakieś urządzenie metalowe i ten wężyk tam wchodzi. Zdziwiło mnie to bo ja tego nie mam. Bo słyszałem ze o jakiejś opcji pt. Redukcja spalin Euro II. Może to do tego?
    nie wiem do czego,ale ja też mam jedną zaślepioną,ale w innych modelach wychodzą dwa wężykipytaj dalej:D

  6. #36
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,709
    BMW
    e243164gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    Ostatnio linkowałem to w dziale e32, ale może Tobie też się przyda.
    STRONA z filmami instruktażowymi. W tym wypadku z wymiany odmy na przykładzie e38 4.0.

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    147
    BMW
    było e34 3.0 m60
    Skąd
    śląsk/zabrze
    jeden idzie do regulatora ciśnienia paliwa , drugi jak jest to idzie do sterowania zaworem tzw. "suszarki" a duży powinien iść do serwa , ale niektóre wersje mają podciśnienie serwa wzięte z przodu kolektora dolotowego obok przepustnicy

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    Do czego ten zawór "suszarka" służy?

  9. #39
    Vip Vip Awatar Adus81
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    938
    BMW
    e38 740i V8
    Skąd
    Śląskie/Racibórz
    Koledzy tak jak wyżej napisałem,objechane śrubyudało mi się odkręcić 6 śrub,a ostatniej nie mogę,znajduje się na samym dole odmy,po środku.Macie jakieś pomysły,oprócz demontażu kolektora??Gdybym odkręcił przewód gumowy,pod odmą to może w jakiś sposób udałoby sie ją odkręcić,tylko o ile się orientuje to znajduje się w nim ciecz z chłodnicy.Chyba że się mylę??Myślałem też żeby delikatnie podważać,naciągać starą odmę tylko mogę uszkodzić kolektor i wtedy to już bedzie większy problem.

  10. #40
    Vip Vip Awatar Adus81
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    938
    BMW
    e38 740i V8
    Skąd
    Śląskie/Racibórz
    Panowie sprawa załatwiona dałem sobie rady,tylko ktoś już tam nieźle fuszere odj..... odma nawet w dobrym stanie była,tylko jakiś tępy C.... założył ją bez jednego gumowego oringa i zalane było wszystko silikonem,no i oczywiście skręcone na starych śrubach:DLece po nowe śruby i montażtylko zastanawia mnie ten silikon,czy tam ma być,czy też nie??Moim zdaniem nie,ale gdyby mógł ktoś przed montażem podrzucić jakąś podpowiedź,to będę wdzięczny

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •