Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Wątek: [e32] Witam

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    18
    BMW
    E39 523i
    Skąd
    Londyn

    [e32] Witam

    Witam wszystkich. Na początek kilka słów o mnie. Mam na imię Damian, mam 20 lat, jestem studentem w Wyższej Szkole Mechatroniki w Katowicach. Pewnie wielu z Was może uważac, że jestem za młody na tak prestiżowy samochód jakim jest BMW serii 7. Powiem tak: wyrosłem z 'szpanerskiego' driftingu i plastikowych samochodzików, samochody to moja pasja od dziecka, dlatego nie wyobrażam sobie katowac samochodu dla 'szpanu'. Dla mnie w samochodzie liczy sie przede wszystkim komfort jazdy. Jestem 'małym' fanem Jaguara XJ ale od 1995r, kiedy to zobaczyłem nowiutkie E38 Jaguar pomału odchodził w zapomnienie. Od tamtej pory nie umiałem się zdecydowac między Jaguarem a BMW. Jakieś 2,5roku temu wyjechałem za granicę aby dorobic w lato i zacząc odkładac na pierwszy samochód. Jednak zachodnie perspektywy nasunęły mi pewien pomysł: dlaczegoby nie kupowc tanich samochodów i sprzedawac drozej w ten sposób szybciej dorobiłbym się tego jedynego. No i się zaczęło 1.VW Golf 1990r, następnie Volvo V40 1995r (kupowałem je i sprzedawałem w wakacje). Jakieś 2 miesiące temu Ojciec dzwoni że znalazł BMW 7 bardzo tanio (właściciel chciał go szybko sprzedac). Okazało się że jest to carne E32 z 1988r, myśle sobie stary samochód, ale w końcu to BMW 7. No i zapadła ostateczna decyzja: biore, 'podpicuje' i sprzedam w końcu połowa ceny rynkowej. Jakiś miesiąc temu rodzice przywieźli go pod dom. Już od samego początku, sam dźwięk silnika zrobił na mnie nie małe wrażenie, kiedy wsiadłem za kierownice poczułem się jakby ten samochód był zrobiony 'na miare' tzn. mnóstwo miejsca, niesamowicie wygodny fotel, który idealnie trzyma w zakrętach i do tego skóra z podgrzewaniem. W tym momencie doszło do mnie że Jaguar przy tym BMW jest ciasny i niewygodny (dziwne ale prawdziwe). Kiedy już ochłon