moje auto jest z 2005-prawie 2006 po lifcie..
moje auto jest z 2005-prawie 2006 po lifcie..
Więc może być tak, że masz sterowanie turbo uwalone, niestety osobno ciężko idzie to kupić, a dość często pada to ustrojstwo. Ale pierwsze co, live data, i patrz co przepływkę.
Mam nadzieje,ze jutro mechanicy bmw odkryja co sie dzieje z autem,bo mam troche tego dosyc nie po to kupilem 730d zeby miec moc porownywalna do jakiegos focusa 1.6
Dzisiaj gadalem z ubezpieczalnia i powiedzieli ze pokryja koszta naprawy ale i tak dam znac co i jak dla innych zainteresowanych\posiadajacych ten sam problem..
Wiec moje auto wrocilo z warsztatu.Zczytali mi bledy..oto one
4222,4242,4262-glow plug,cilinders 2,4,6 - swiece
480a,481a,4D00 particulate filter- filtr czastek stalych
4BC2- przeplywomierz
4390- charge-air temperature sensor,signal
to by bylo tyle jesli chodzi o bledy
Dzisiaj jade na wypalanie DPF-u,zobaczymy
Macie jakies pomysly dlaczego wywala te trzy swiece??
pytam bo swiec i DPF nie moge wrzucic na gwarancje.Jesli wypalanie filtra nie pomoze to co radzicie kupic nowy czy go wycinac i podlaczyc emulator??
Wywalić i emulator. DPF to jeden wielki problem.
Najpierw usuń usterki typu przepływomierz czy czujnik temp powietrza za turbo. Jak tego nie zrobisz to wypalenie filtra nic nie da bo szybko się zapaskudzi. Przez czujnik temp napewno mocy nie będzie i przepływomierz. Jak są błędy na świece to do wymiany.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Mój znajomy miał takie same objawy i całą winę ponosił padnięty przepływomierz![]()
Mam taka cicha nadzieje,bo pojechalem dzisiaj wypalac ten cholerny dpf a auto na autostardzie jechalo moze ok 100km\h :oi gaz jest nie czuly od polowy...mialem problemy z utzymaniem go powyzej 3000rpm nawet na manualu..No nic jutro jade na kolejne zczytanie bledow i podejma decyzje co idzie do naprawy,jednego jestem juz pewnien ze jesli DPF bedzie walniety to go wytargam i na smietnik..
Usuń usterki bo i katalizator zapchasz.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Prawdopodobnie nie wypalisz Dpf jesli w sterowniku sa bledy (prgram wypalania sie nie uaktywni).
Czy masz usuniete klapki w kolektorze dolotowym? Jaki przebieg?
Dpf albo do profesjonalnego czyszczenia lub do usuniecia z emulatorem.
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de
Przebieg to 142tys.km (udokumentowany przes serwis BMW).co do klapek w kolektorze to nie wiem,sam ich nie usuwalem,wiec pewnie tam sa.dzisaj po ponownym sprawdzeniu na kompie nie bylo bledu o przeplywomierzu ale gosc powiedzial, ze i tak go wymieni bo nie zawsze sypie bledami jesli jest walniety.Co do klapek, duzo jest z tym roboty?? Slyszalem, ze wersje poliftowe maja ten problem rozwiazany ale moze jestem w bledzie..