Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Zegary od V8 do M30. W milach.

  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar arturtuner
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    71
    BMW
    E32 730 R6 88'
    Skąd
    wawa

    Zegary od V8 do M30. W milach.

    hej;

    Mam pytanie.
    Czy zegary w milach od V8 w automacie, będą pasowały do M30 w automacie bez problemu ?

  2. #2
    Vip Vip Awatar avecezarave
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    1,614
    BMW
    E32 740iL `93
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Blog
    27
    Pod warunkiem żę przełożysz z jednych do drugich kostkę która jest z tyłu zegarów.
    [IMG]http://img408.imageshack.us/img408/1048/dsc0188v.jpg[/IMG 7er

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    każde zegary powinny z E32 do E32 pasować.

  4. #4
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    jeśli myślisz o tych us z v8 które wiszą na allegro doradze ci przełożyć same wskaźniki

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez avecezarave Zobacz posta
    Pod warunkiem żę przełożysz z jednych do drugich kostkę która jest z tyłu zegarów.
    Cytat Zamieszczone przez maniak_kaczy_cokolwiek
    każde zegary powinny z E32 do E32 pasować.
    Jeśli tak jest jak mówicie Panowie, to doradźcie w jaki sposób uzyskać poprawne wskazania obrotomierza przekładając zegary z V8 do auta pędzonego V12 oraz zegary z V8 do auta pędzonego M30.

    Jak już napiszecie to dodajcie jeszcze poradę jak to zrobić w drugą stronę tzn. zegary z R6 zaadaptować do auta pędzonego V8 żeby uzyskać poprawne wskazania.



    Forumowicz ManiacDrifting bardzo proszę o poradę w jaki sposób zaadaptować zegary z pod R6 8 /93 do 730 '86.

    Proszę też o wskazówkę jak dopasować zegary z wersji R6 '87 do V12 '92 i R6 '93.

    Czekam na porady, dzięki!

    Dzięki i powodzenia!
    Ostatnio edytowane przez sz4l0ny ; 23-01-2013 o 23:51
    Czarne e32 w benzynie!


  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny Zobacz posta
    ...
    Widże, że kolega nie przejawia chęci pomocy...



    Cytat Zamieszczone przez arturtuner Zobacz posta
    ...
    Poszukaj na forum - temat był poruszany i dogłębnie opisany

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar luki730i
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    944
    BMW
    e32 730ia m30 1992-05
    Skąd
    wrocek
    Cytat Zamieszczone przez jarek88 Zobacz posta
    jeśli myślisz o tych us z v8 które wiszą na allegro doradze ci przełożyć same wskaźniki

    ja tak sobie wlasnie robiłem

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez xsilver Zobacz posta
    Widże, że kolega nie przejawia chęci pomocy...
    Bez przesady - jak widzę podpowiedzi w stulu "wszystko z e32 do e32 będzie pasować" to mnie słabi.

    Zadałem Panom powyżej pytania o poradę wedle ich sugestii i ... widać ile mieli do doradzenia.



    Punkcik:

    Poszukaj na forum - temat był poruszany i dogłębnie opisany
    Zmiana na zegary w milach też mocna. System metryczny ma się dość dobrze. W większości liczących się miejsc na świecie, zostaniesz zrozumiany mówiąc że masz do przebycia 100 km, potrzebujesz 20 litrów paliwa i odczytujesz na termometrze temp. 10 stopni Celcjusza.

    Gorzej gdy zaczniesz tłumaczyć jaki jest obecny rekord świata w biegu na 0.062 mili, ile twoje auto przejeżdża na galonie benzyny i że woda zamarza poniżej 32 stopni.
    Jakiś cel ma przekładanie tych zegarów na nie europejskie? USDM-lans czy RHD-tribute?
    Czarne e32 w benzynie!


  9. #9
    Vip Vip Awatar avecezarave
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    1,614
    BMW
    E32 740iL `93
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Blog
    27
    No popatrz a żyłem w przekonaniu iż wystarczy przełożyć tą kość :-) W takim razie należy chyba przyjąć najbezpieczniejszą zasadę że zmieniając zegary zmieniamy je tylko na takie jak mieliśmy wcześniej.
    [IMG]http://img408.imageshack.us/img408/1048/dsc0188v.jpg[/IMG 7er

  10. #10
    Gość
    Istotne jest to ?e zmiana kosci pamieci nie rozwiazuje problemu obrotomierza, wynikajacego z roznej liczby cylindrow.
    Licznik V12 daje si? natomiast przekladac do R6.
    To najstarszy ”tuning” w tym aucie jaki pamietam.

Podobne wątki

  1. zegary
    Przez piotrek85 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-01-2013, 12:52
  2. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 14-07-2012, 20:52
  3. swap 3,0cc m30 na m30 3,5cc
    Przez radzik w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 03-07-2009, 09:15
  4. co to za zegary?
    Przez badstuff w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 29-01-2008, 11:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •