na zegarach pokazuje to samo czyli 14-14.3 tez myślałem ze szczotki się kończą ale jeżdżę tak już około roku. Dodam ze kontrolka świeci sie słabiej niż na zapłonie i jest to troche denerwujące kazdy zwraca mi uwage " ty ładowania nie masz"
na zegarach pokazuje to samo czyli 14-14.3 tez myślałem ze szczotki się kończą ale jeżdżę tak już około roku. Dodam ze kontrolka świeci sie słabiej niż na zapłonie i jest to troche denerwujące kazdy zwraca mi uwage " ty ładowania nie masz"
Problem z mostkiem. W niektórych są diody dodatkowe. Jak jedna poleci to taki jest objaw. Ładowanie będzie ok ale kontrola będzie się żarzyła.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
to co mam z tym zrobic jak to naprawic ?
Jak regulator 100% ok to wymienić mostek z diodami. Warto od razu sprawdzić uzwojenie dużą żarówką minimum 100 w na 230 volt.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein