Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: SKACZĄCE ŁADOWANIE AŻ DO 16,7V! 725 tds 140A

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    120
    BMW
    740iA
    Skąd
    Płock-Drobin
    na zegarach pokazuje to samo czyli 14-14.3 tez myślałem ze szczotki się kończą ale jeżdżę tak już około roku. Dodam ze kontrolka świeci sie słabiej niż na zapłonie i jest to troche denerwujące kazdy zwraca mi uwage " ty ładowania nie masz"

  2. #12
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Problem z mostkiem. W niektórych są diody dodatkowe. Jak jedna poleci to taki jest objaw. Ładowanie będzie ok ale kontrola będzie się żarzyła.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    120
    BMW
    740iA
    Skąd
    Płock-Drobin
    to co mam z tym zrobic jak to naprawic ?

  4. #14
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Jak regulator 100% ok to wymienić mostek z diodami. Warto od razu sprawdzić uzwojenie dużą żarówką minimum 100 w na 230 volt.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •