Poka¿ wyniki od 1 do 4 z 4

W±tek: LPG czy czujnik po³o¿enia wa³u?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Nastêpny post Nastêpny post
  1. #1
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar koNik_N
    Do³±czy³
    Oct 2010
    Posty
    572
    BMW
    1989 E32 750i, 1974 E3 2500, 1976 E12 535i
    Sk±d
    KRK

    LPG czy czujnik po³o¿enia wa³u?

    Na instalce STAG-300 + KME Gold + czerwone V przejecha³em ok 30 tys.
    Ostatnimi czasy (ostatnie dwa dni) pojawi³ mi siê do¶æ specyficzny objaw - mianowicie przy zapalaniu na ciep³o po prze³±czeniu na gaz auto potrafi³o zgasn±æ lub przygasaæ (dodatkowo miga³a kontrolka ABS!). Kiedy ju¿ auto zapali³o i wskoczy³o na normalne obroty jazda odbywa³a siê bezproblemowo. Dodatkowo czasami po odpaleniu gaz potrafi³ siê w³±czaæ/wy³±czaæ - kontrolka instalacji miga³a tam i z powrotem generalnie wariactwo ale nigdy nie trwa³o to d³u¿ej ni¿ parê sekund...

    a¿ do wczoraj :P

    wczoraj zajecha³em pod pewien supermarket, zgasi³em rozgrzane auto i po powrocie ju¿ nie odpali³em ani na benzynie ani na gazie...

    - na benzynie w ogóle nie odpala (centralka w trybie gotowo¶ci gazu - miga)
    - przy próbie odpalenia awaryjnego na gazie:
    a) trzymam przycisk gazu i prze³±czam zap³on - kontrolka zaczyna ¶wieciæ ci±gle ale nie s³ychaæ ¿eby elektrozawór w³±cza³ gaz - po przekrêceniu na rozrusznik centalka ca³kiem ga¶nie
    b) trzymam przycisk w³±czam zap³on centralna zapala sie stuka elektrozaworem i ca³kowicie ga¶nie...

    to w jak dziwny sposób zachowuje siê gaz wskazywa³oby na to ¿e sta³o sie co¶ z instalacj±...

    macie jakie¶ pomys³y?
    a mo¿e to czujnik po³o¿enia wa³u?
    przeka¼nik pompy paliwa?
    czy po ca³kowitym wy³±czeniu instalacji bezpiecznikami powinno siê dac zapaliæ na benzynie? ;P

    wczoraj ju¿ siê z tym nie bawi³em bo nie mia³em czasu i porzuci³em auto, ale chcia³bym je dzi¶ odpaliæ a jak nie to pewnie laweta :/
    '59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0

  2. #2
    Vip Vip Awatar jarek88
    Do³±czy³
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Sk±d
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    zamknij dop³yw an butli i odkrêæ cewke an reduktorze i wyjmij tzrpien na którym jest za³o¿ona wewnatrz jest t³oczek mo¿e zrobi³ siê an nim nagar podobnie zrób na butli
    mo¿e t³oczek jest przytkany i przy próbie odpalenia podaje pb i lpg jednocze¶nie co byæ mo¿e powoduje brak mo¿liwo¶æ odpalenia

  3. #3
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar sz4l0ny
    Do³±czy³
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Sk±d
    Kraków
    Sorry ¿e dopiero teraz!

    Jak sprawdziæ czujnik najszybciej napisa³em ci na PW, gdyby by³a potrzebna laweta dzwoñ.
    Czarne e32 w benzynie!


  4. #4
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar koNik_N
    Do³±czy³
    Oct 2010
    Posty
    572
    BMW
    1989 E32 750i, 1974 E3 2500, 1976 E12 535i
    Sk±d
    KRK
    okaza³o siê ¿e to przeka¼nik pompy paliwa, tak¿e ju¿ opanowane ale dziêki :-)
    '59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •