Przedstawiam Wam moje obecne 735i. Relacje z zakupu, fotki po zakupie i parę kijwych ale obecnych zdjęć. Niektórzy ją pewnie kojarzą, bo widziałem że się tu przewinęła.
Kod typu GB31
Typ 735I (EUR)
Typoszereg E E32 ()
Seria 7
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M30
Pojemność skokowa 3.50
Moc 155
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ATLANTISBLAU (207)
Tapicerka NATUR LEDER (0231)
Data prod. 1989-08-28
S240A LEATHER STEERING WHEEL Kierownica skórzana z pod.pow.
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours
S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S464A SKIBAG Worek na narty
S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S489A LUMBAR SUPPORT FOR FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi pasażera elektr.
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S511 LEUCHTWEITENREGULIERUNG AUTOMA
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna
S540A CRUISE CONTROL Tempomat
S570A STRONGER ELECTRICITY SUPPLY Silniejsze zasilanie prądem
S663A BMW BAVARIA C ELEKTRONIC Radio BMW Professional (C44)
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi
No wiec po kolei. Znajduję ogłoszenie... auto mi sie podoba, kolor jak zawsze - granatowy, co zwiastuje że może stać sie moim samochodem. Miałem już dwie w takim kolorze, wieć dlaczego nie miałbym mieć trzeciej ..? Na poważnie: wygląda fajnie, rzekomo bezwypadek i oryginał lakier, jak również brak korozji. Silnik podobno bardzo zdrowy tak jak i reszta podzespołów. Wnętrze w wymarzonym kolorze, climatronic... no fajnie :) Cena bardzo fajna, aż zaskakująca. Decyzja że jadę oglądać, telefon, podczas rozmowy z właścicielem mówię że jeśli wszystko jest tak jak zapewnia przyjeżdżam i zabieram auto. Właściciel przytrzymuje, wszystko gra. W piątek po południu wyjeżdżamy, korki, słaba pogoda, mżawki itd. Dojeżdżamy, ściemnia się, jestem trochę zły na pogodę i porę dojazdu. Samochód przyjeżdża i... oczywiście jak zawsze nie jest tak fajnie jak miało być. Lewe drzwi tylne i błotnik tylny delikatnie się różnią. Maska, lewy przedni błotnik i prawe przednie drzwi jakieś wypłowiałe. Rdza niewielka w 4 miejscach. Klapa tylna delikatnie pozaginana ( tzw wgniotki palcowe :)) Ogólnie z wierzchu nie wygląda za specjalnie. Efekt psują jeszcze felgi stalowe jak również przyciemnione tylne szyby ( o zgrozo) Plusy takie że szczeliny równe, linia prosta, wszystkie podzespoły otwierają i zamykają się wzorowo, i jak już wspomniałem znikome ilości korozji. Środek zacny :) zawsze o takim marzyłem, sprawdzanie wyposażenia i o dziwo praktycznie wszystko sprawne... jestem bardzo miło zaskoczony. Nie działa tylko podgrzewanie fotela pasażera i jest spalonych parę diodek podświetlenia. A i zapomniałem dodać o spadochronie zamiast podsufitki. Czas na przejażdżkę. Samochód zbiera się bardzo dobrze, aż rwie do przodu, biegi wchodzą wzorowo, mimo zużytego zawieszenia z przodu jest sztywna i pewnie się prowadzi. Brak drgań i luzów na kierownicy. Pod maską ład i skład, suchutko i schludnie, aż miło popatrzeć. Jedynie zbiorniczek od wspomagania deczko się poci. W bagażniku czyściutko. Ocena: buda do kosmetyki, Wnętrze prawie bez zarzutu, silnik super, zawieszenie do niewielkiej poprawy. Stan auta w skali 1/10 oceniam na mocną 7. Jakby nie było auto ma 22 lata więc jak na ten wiek jest naprawdę dobrze a i cena jest atrakcyjna. Decyzja że biorę. Wszystko fajnie do momentu w którym dowiaduję się że samochód nie ma OC i przeglądu... Nerwy mnie wzięły. Dzwoniłem drugi raz pytając tylko o to i byłem zapewniony ze wszystko jest. Wykonanie paru telefonów, dzięki znajomościom udało się załatwić ubezpieczenie ( dziękuje serdecznie życzliwej osobie). Umowa, rozliczenie i w drogę. Wszystko gra, jestem uśmiechnięty :) mam fajną 7emke :) Jadę spokojnie, nie ma się co wychylać bo przeglądu niema. Podczas drogi zaczyna coś grzechotać dość głośno z tyłu po chwili przestaje ( szczęki od ręcznego latały sobie w bębnie tarczy - już się pozbyłem tej wady). Wolnymi chwilami zacząłem brać się za doprowadzanie samochodu do ładu. Założyłem alufelgi Styling 6, miałem z poprzedniej E32. Wypolerowałem lakier co dało naprawdę niezły efekt jak na polerowanie ręczne mleczkiem polerskim. Zdjąłem folię z szyb i... samochód wygląda całkiem nieźle. błyszczy się, jest schludna i prosta no i to wnętrze :mrgreen: Cieszy mnie też fakt że samochód posiada dużo detali takich jak wszystkie osłony po spodem itp, wszystkie zaślepki itp. Mam do niego dokumenty wraz z książką serwisową, książkę do Radia itp. Pierwsza rejestracja w Polsce 9/08. Z przygód jakie miałem to po około 5 minutach od zapalenia świateł gasły mi postojówki. Przyczyna był przekaźnik, szkoda go było wymieniać bo miał wybite 89 :) i raz zaciął mi się centralny zamek, ale poczytałem na necie i wszystko już hula. A i podwiesiłem wydech bo latał. Plany? Niewielkie, bo w sumie prawie wszystkie fanty mam. O zmianach będę informował na bieżąco.
Po zakupie (Sory za jakość, tylko telefon miałem pod ręką):
Przed polerką
W trakcie, spójrzcie na lewą i prawą stronę elementu.
Po wstępnej polerce
Tak samochód wygląda obecnie. Jak będę miał czas i pogoda pozwoli to pstryknę coś więcej.
Wnętrze:
Silnik:
![]()




) Plusy takie że szczeliny równe, linia prosta, wszystkie podzespoły otwierają i zamykają się wzorowo, i jak już wspomniałem znikome ilości korozji. Środek zacny :) zawsze o takim marzyłem, sprawdzanie wyposażenia i o dziwo praktycznie wszystko sprawne... jestem bardzo miło zaskoczony. Nie działa tylko podgrzewanie fotela pasażera i jest spalonych parę diodek podświetlenia. A i zapomniałem dodać o spadochronie zamiast podsufitki. Czas na przejażdżkę. Samochód zbiera się bardzo dobrze, aż rwie do przodu, biegi wchodzą wzorowo, mimo zużytego zawieszenia z przodu jest sztywna i pewnie się prowadzi. Brak drgań i luzów na kierownicy. Pod maską ład i skład, suchutko i schludnie, aż miło popatrzeć. Jedynie zbiorniczek od wspomagania deczko się poci. W bagażniku czyściutko. Ocena: buda do kosmetyki, Wnętrze prawie bez zarzutu, silnik super, zawieszenie do niewielkiej poprawy. Stan auta w skali 1/10 oceniam na mocną 7. Jakby nie było auto ma 22 lata więc jak na ten wiek jest naprawdę dobrze a i cena jest atrakcyjna. Decyzja że biorę. Wszystko fajnie do momentu w którym dowiaduję się że samochód nie ma OC i przeglądu... Nerwy mnie wzięły. Dzwoniłem drugi raz pytając tylko o to i byłem zapewniony ze wszystko jest. Wykonanie paru telefonów, dzięki znajomościom udało się załatwić ubezpieczenie ( dziękuje serdecznie życzliwej osobie). Umowa, rozliczenie i w drogę. Wszystko gra, jestem uśmiechnięty :) mam fajną 7emke :) Jadę spokojnie, nie ma się co wychylać bo przeglądu niema. Podczas drogi zaczyna coś grzechotać dość głośno z tyłu po chwili przestaje ( szczęki od ręcznego latały sobie w bębnie tarczy - już się pozbyłem tej wady). Wolnymi chwilami zacząłem brać się za doprowadzanie samochodu do ładu. Założyłem alufelgi Styling 6, miałem z poprzedniej E32. Wypolerowałem lakier co dało naprawdę niezły efekt jak na polerowanie ręczne mleczkiem polerskim. Zdjąłem folię z szyb i... samochód wygląda całkiem nieźle. błyszczy się, jest schludna i prosta no i to wnętrze :mrgreen: Cieszy mnie też fakt że samochód posiada dużo detali takich jak wszystkie osłony po spodem itp, wszystkie zaślepki itp. Mam do niego dokumenty wraz z książką serwisową, książkę do Radia itp. Pierwsza rejestracja w Polsce 9/08. Z przygód jakie miałem to po około 5 minutach od zapalenia świateł gasły mi postojówki. Przyczyna był przekaźnik, szkoda go było wymieniać bo miał wybite 89 :) i raz zaciął mi się centralny zamek, ale poczytałem na necie i wszystko już hula. A i podwiesiłem wydech bo latał. Plany? Niewielkie, bo w sumie prawie wszystkie fanty mam. O zmianach będę informował na bieżąco. 













