Nie jezdzij dlugo na wodzie bo Ci uklad zardzewieje. No to u Ciebie jest super, u mnie przy szybkiej jezdzie nie schladza do 94-100 ;/ reszta jest super. Ja to rozumiem tak:
otwarcie termostatu ma takiego powera, ze moze zbic temp do 90 stopni z palcem w dupie, dlatego tez jest bez problemu w stanie bez wiska i wiatraka klimy utrzymywac temperatury w tym silniku, u mnie nie dosc, ze co chwile wisko wieje jak tornado, czasem nawet wiatrak klimy sie wlacza.. to po otwarciu termostatu temperatura nie spada wiec albo mam zapchany uklad, albo pompa daje za slabe cisnienie, ale kazdy waz i kazdy cm chlodnicy parzy jak cholera kiedy dotkne wiec te dwie opcje sa malo prawdopodobne ;/ wiec co to moze byc? Dlaczego plyn po otwarciu termostatu nie schladza sie? On powinien po 15 sekundach spasc 10-15 stopni, a u mnie termostat sie otwiera, temp spada 2-3 stopnie i koniec.. na kompie zero bledow..
Grzalka jest nowa bo byla w termostacie, jedno co jest dziwne to napiecie kabla grzalki przez caly czas 9.6-10.2V.. Ponoc ma byc 0V, a przy wykryciu dynamicznej jazdy ma dawac 12V i wtedy grzalka ma zaczac grzac. Czy ktos moglby sprawdzic jakie napiecie podaje mu kabel na grzalke na zimnym/ powyzej 100 stopni / przy 108 stopniach? Moze grzalka nie dogrzewa termostatu, i on sobie zbija do tych 105-106 stopni i sie zamyka spowrotem?




Odpowiedz z cytatem

