Poka¿ wyniki od 1 do 6 z 6

W±tek: Czy mo¿e jest co¶ wspólnego pomiedzy odma a rozrzadem??

Vip Vip Awatar Adus81
    Do³±czy³
    Oct 2011
    BMW
    e38 740i V8
    Sk±d
    ¦l±skie/Racibórz

Czy mo¿e jest co¶ wspólnego pomiedzy odma a rozrzadem??

Koledzy mam pytanie!!W moim 740i z98r.zacz±³ klepaæ ³añcuch rozrz±du,zosta³o to ju¿ zdiagnozowane,lada dzieñ odbieram samochód z warsztatuale zastanawia mnie to dlaczego tak siê sta³o??Autko teoretycznie ma przejechane 300000km.Nie wiem na jakim oleju lata³ do mojej wymiany,ale ja zala³em go 5w-30 Mobil 1.szuka³em na forum setki razy i praktycznie s± odpowiedzi,ale nie jestem pewien jednej rzeczy:(a mianowicie!!Odma czy mo¿e mieæ co¶ wspólnego w³a¶nie z rozrz±dem??Je¿eli jest zasyfiona,ba w ogóle nie wiem kiedy by³a wymieniana, i czy w ogóle by³a wymieniana!!Wiem do czego s³u¿y odma i wiem ¿e nie jest po³±czona z rozrz±dem,tylko z kolektorem ss±cym,ale mo¿e ma to jaki¶ wp³yw na to ¿e ³añcuch siê naci±gn±??W tym przypadku jestem zielony i je¿eli dla niektórych to g³upie pytanie to z góry przepraszam.

Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Mar 2011
    BMW
    wiele
    Sk±d
    ¦l±sk
    odma nie ma nic wspolnego z rozrzadem

Vip Vip Awatar Adus81
    Do³±czy³
    Oct 2011
    BMW
    e38 740i V8
    Sk±d
    ¦l±skie/Racibórz
    czeka³em w³a¶nie na odp.:)tak te¿ my¶la³em,ale warto zapytaæ nie wiem jaka przyczyna mog³a byætym bardziej ¿e poza tym wszystko jest ok.chodzi mi o szklanki itd.

Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Mar 2011
    BMW
    wiele
    Sk±d
    ¦l±sk
    po prostu czasem tak bywa. Chyba nie warto tu szukaæ przyczyn ;)

Vip Vip Awatar Adus81
    Do³±czy³
    Oct 2011
    BMW
    e38 740i V8
    Sk±d
    ¦l±skie/Racibórz
    hehe tak masz racjêtym bardziej ¿e wiemy jak jest z przebiegiem,teoretycznie 300000km.a w rzeczywisto¶ci 700000km:( dziêki za info i odp.my¶lê ¿e bêdzie ju¿ ok.z moj± laluni±:p i temat mo¿na zamkn±æ!!pozdro

Moderator Mod Awatar BOSS
    Do³±czy³
    May 2007
    BMW