Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: LR Adaptation multipl.- błąd powracający

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź

    LR Adaptation multipl.- błąd powracający

    Cały czas wywala błąd na obu bankach LR Adaptation multipl.
    Po odpaleniu nierowna praca i zabach paliwa. Wymienilem przeplywke i zero poprawy. Jak pochodzi chwile jest ok. Jak jest cieply i odpale to na benzynie telepie i prycha a po sekundzie przelacza sie na gaz i jest ok.
    Sporadycznie wyskakuje blad Lambdy przed katem ale tylko na Bank 1. Podejrzewam ze nie jest to przyczyna a skutkiem.
    Brak wypadania zapłonu i innych błędów.

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  2. #2
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Pompa paliwa, filtr paliwa, wtryski?

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Wtryski? Na obu bankach?

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Ach jeszcze wazna info. Po skasowaniu adaptacji i bledow. Odpala normalnie. Raz moze dwa trzy razy. Pozniej znow to samo.

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  5. #5
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez laso Zobacz posta
    Wtryski? Na obu bankach?

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
    Obstawiałbym bank 1, tam gdzie czasami jest błąd sondy. Na gazie zawsze jest ok?

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Tak na gazie jest ok. Kiefys byly problemy z wypadajacym zaplonem a teraz juz oki

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  7. #7
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    No to na początku przyjrzałbym się układowi paliwowemu. Na wejściu jedynym czujnikiem jest w sumie tylko przepływomierz (pomijam tu położenie przepustnicy/valvetronica i vanosów). Tutaj nie jestem pewny, ale przepływka jest także używana przez instalację gazową, więc skoro na gazie jest ok, to przepływka też jest ok. Na podstawie sond przed/za katem komputer ustala poprawność składu spalin i zadaje odpowiednią korektę na dany wtryskiwacz (komputer wie z którego cylindra pochodzi dana dawka spalin). Sondy (tu też potrzebuję potwierdzenia, bo tylko domniemam) są także używane przez instalację gazową, więc podobnie jak z przepływką z nimi też jest ok. To zawęża poszukiwania właśnie do wtrysków, filtra paliwa lub pompy. Ewentualnie jeszcze komputer świruje, ale to uznałbym za najmniej prawdopodobne :)

    To są moje przemyślenia na podstawie tego co wiem już o tym silniku. Nie jestem specem, więc mogę się mylić. Liczę, że ktoś to potwierdzi lub skoryguje :)

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Najdziwniejsze jest że po skasowaniu jest tak jak piszę 3 razy dobrze. Po okolo minucie obroty stabilizuja sie i juz jest ok


    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Mam to samo tylko mi sporadycznie wypadaja zaplony na roznych cylindrach.. Dwa dni jest oki, kolejny dzien odpalam rano i telepie razem z bledem "lr..." gasze silnik odpalam i chodzi cacy.. Dodatkowo pojawiaja sie czasem bledy wypadania zaplonow na 1, 3, 4, 7 cylindrze.. Powiedzmy raz na tydzien wypadnie na 1 pozniej tylko na 7 itd itd.. Naczytalem sie juz tyle ze wole kasowac ten blad niz pakowac kase bez skutku a najpredzej pewnie beda te cholerne walki valvetronika..

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    To nie wałki. Tego jestem pewien. Jak zgasze jest to samo. Auto po okolo minucie pracy stabilizuje sie i jezdzi normalnie. Nie mam juz wypadania zaplonu i komunikatu check engine o uszkodzeniu kata. Mialem tak od gazu- wystarczylo podniesc temp przrłaczania o 5 C.
    Czy silnik mega zimny czy rozgrzany to i tak telepie okolo 1 min chyba ze wczesniej przeskoczy na gaz

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. [wnętrze] Powracający błąd poduszki.
    Przez Jakub w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 24-07-2016, 14:30
  2. [silnik] Po raz kolejny i ostatni : "Lr-adaptation multipl. area1
    Przez charzun w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-06-2016, 18:15
  3. Powracający stary błąd w 118i
    Przez euro_tuned w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-05-2013, 13:17
  4. M62tu błąd 272A Adaption multipl. area1
    Przez hubbimakow w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-11-2012, 09:19
  5. [ elektryka] Powracający błąd AirBagu
    Przez M@rcin w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-10-2011, 18:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •