Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Szpera 3,45 z manuala e34 do e32

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Przemo e32
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    320
    BMW
    E38 728i '98 Orientblau
    Skąd
    WGM
    Blog
    7

    Szpera 3,45 z manuala e34 do e32

    Cześć,

    Szukając drugiego dyfra do mojego auta dostałem propozycję zakupu szpery 3,45 z e34, ale od manualnej wersji.
    Pytanie brzmi czy szpera ( z półosiami) podejdzie do e32 i czy przełożenie nie będzie za długie ?

    Będę wdzięczny za szybką odpowiedź ;)

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar marek1132
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,939
    BMW
    BMW e32 735 iL
    Skąd
    Częstochowa
    Z m30 i m60 podejdzie,w m50 i m20 są mniejsze flansze,zobacz jakie masz przełożenie,jeśli 3.91 to 3.45 będzie trochę za długie.
    "Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Do m30 91 z automatem taki dyfer to nie najlepsze rozwiązanie ...

    Półosie też nie pasują z e34.
    Ostatnio edytowane przez xsilver ; 01-12-2011 o 18:12

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Przemo e32
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    320
    BMW
    E38 728i '98 Orientblau
    Skąd
    WGM
    Blog
    7
    Ok, a dlaczego nie najlepsze?
    Wg realoem były różne rodzaje przełożeń dla 4hp22 i zdaje się 3,45 było jedną z opcji. Jakie jest przełożenie "standardowe" w takim razie ?
    Można jakoś sprawdzić jakie przełożenie jest w moim dyferencjale?

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Było 3.45, ale do roczników przed 89.

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Przemo e32
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    320
    BMW
    E38 728i '98 Orientblau
    Skąd
    WGM
    Blog
    7
    Ok, ale czy coś wyraźnie można tym zepsuć czy odczuję to jedynie w dynamice ? Kolosalna różnica to chyba nie jest, ale pewności nie mam.

    Tak czy owak rozumiem, że montaż jest możliwy ? W razie czego sprzedam szperę - z tym akurat problemu być nie powinno ;)

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar marek1132
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,939
    BMW
    BMW e32 735 iL
    Skąd
    Częstochowa
    Przełożenie jest wybite na tabliczce przykręconej do dekla dyfra.
    "Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford

  8. #8
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    dokładnie po lewej stronie patrząc od tyłu, tabliczka przykręcona śrubą mocującą dekiel

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Przemo e32
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    320
    BMW
    E38 728i '98 Orientblau
    Skąd
    WGM
    Blog
    7
    Ok, dzięki za informację Panowie.
    Poczytałem sobie trochę i wychodzi na to, że w chwili obecnej powinienem mieć 3,91 co na dniach sprawdzę i chyba zaryzykuję z tą 3,45. Stracę zapewne na dynamice, ale to akurat priorytetem nie jest, bo z reguły jeżdżę tylko trochę szybciej niż emeryci :)

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    466
    BMW
    e32 730
    Skąd
    Koszalin
    ja miałem automat i most 3.64, później zmieniłem most który pochodził z E34 manuala takie same przełożenie ale już ze szperą i wszystko pasowało :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •