Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Wątek: e38 740d z okolic Warszawy

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    128
    BMW
    e38 730d 2001
    Skąd
    Beskidy
    Niestety w e39 jeżeli chodzi o klapy jest identyczna zmora

    Co do siódemki, to lepiej kupić 730d

    Dziękuje za pomoc w imieniu kolegi, z pewnością jak coś znajdziemy to zasięgnę Waszej opinii

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar Saillupus
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,473
    BMW
    e65 760i 2003r , X5 4.6iS 2002r
    Skąd
    Szczecin
    Blog
    6
    Wojtek, no własnie jedna fotka tylko
    od razu za duża szpara jest, a z drugiej strony widać że delikatnie w dół schodzi i jest malutki przesmyczek
    może to złudzenie zdjęcia ale to pierwsze co mi przyszło do głowy ;/
    było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r

  3. #13
    No to może powiem coś z 3 letniego doświadczenia jazdy e38 z silnikiem 4.0d i 2 letniej jazdy e38 z silnikami beznynowymi 740 i 735. Nie wiem skąd ludzie nie jezdzący dieslem V8 maja tyle wiedzy na ten temat... tak właśnie szerzą sie ploty. Sam silnik w tym modelu jest nie do zdarcia, potężny moment obrotowy sprawił że silnik ze wzgledu na skrzynie ASB jest bardzo mocno skręcony 40 pare % mocy. Kto poznał na zlocie kolegę phmb ktory podpiął sie do kilkudziesięcu aut niech go zapyta. Fakt osprzęt ma bolączki... turbiny... które wytrzymują 250 - 300 tys, wtryskiwacze ktore są delikatne i trzeba uwazać na jakosc paliwa, ale w benzyniaku wymienia się swiece kable i sondy lambda ktore czesto padaja. Eksploatacja tego auta byc moze być postrzegana jako nieznacznie droższa niz z silnikiem benzynowym ale tylko pozornie. No wlasnie... spalanie temat rzeka... w podpisie mam udokumentowanie spalanie tego silnika... 18 ktos lekko przesadzil... ale dolna granica jest mocno zaskakujaca... jesli ktos chce zeby palilo mu 6l / 100km jest to do zrobienia i zdjecia z 400km trasy sprawdzane na tescie 5 są wrzucone. Prawde mówiąc da się to zrobić tylko niesamowicie zabija się przyjemność z jazdy. Trasa normalnie to 8l/100km miasto... a tu juz zalezy od wielkości bo 2 tony ruszyc z pod swiatel to fizyki nie da sie oszukać. Miasto Kraków norma to ok 14.5 l/ 100km. Coś o kosztach napraw jesli kogos to spotka ( a przeciez nie musi) turbiny renegeracja ok 1500zl /szt, sa zaklady ktore robia to za 900 zl, wtryski pelna regeneracja 3 tys. Te koszty w porownaniu do silnika benzynowego zwracaja sie w paliwie a przeciez silniki benzynowe nie sa tez bez wad co niektorzy na forum przekonali się dosyć boleśnie. Jesli masz jakies pytania pisz... W miare możliwości i wiedzy pomoge...
    Ostatnio edytowane przez ROBERTO ; 29-11-2011 o 23:11



    “Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy”

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Cytat Zamieszczone przez ROBERTO Zobacz posta
    w benzyniaku wymienia się swiece kable i sondy lambda ktore czesto padaja
    Tak właśnie szerzą się ploty :D
    I kable? Jakie kable? :)
    Nie każdy kupuje zajechanego trupa kolego...
    Napisz może coś o głowicach... :)
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  5. #15
    Z głowicami i miałem nigdy problemu i nie słyszałem by ktoś na forum je robił w silniku m67... w m62 znam osobiscie 2 osoby z forum ktorzy je robili. Pewnie ze nie kazdy kupuje zajechanego trupa ale swiece to rzecz eksploatacyjna i czasami sie wymienia szczególnie jak pomykasz na lpg, nawet nie czasami tylko czesto w tym wypadku.



    “Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy”

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Świece kolego to koszt około 400 zł, czyli prawie nic i nie wymienia się ich co 10tys. ;)
    A to, że częściej musisz wymienić świece jeśli jeździsz na gazie to fakt potwierdzony, czy kolejna plotka fanów diesla?
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  7. #17
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Cytat Zamieszczone przez MariuszE38 Zobacz posta
    I kable? Jakie kable? :)
    Raczej chciałbyś mieć te kable bo były by w cenie jednej cewki (~300zl) a jak dobrze wiesz masz ich 8 = 2400zl + świece to prawie 3koła

    Ja np w e39 zmieniałem wszystkie bo tak powinno się robić a nie po jednej.To tak jak byś kupował kable WN po 1szt.

    Każdy chwali swoje,niech coś powie też Wiesław.Miał 735 teraz ma 740d

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Nawet wymiana wszystkich cewek i świec wyjdzie pewnie taniej niż wymiana 6 wtryskiwaczy... nie wspominając o turbinach, które też wieczne nie są jak dobrze wiemy ;)
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  9. #19
    Vip Vip Awatar Marecki7er
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2,307
    BMW
    e32 740iA M62B44
    Skąd
    Wrocław
    Trzeba też pamiętać, że mniej się słyszy o usterkach w 4.0d ponieważ tych silników jest mało w porównaniu do m62.

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik Awatar l_mariuszjunior
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    179
    BMW
    E38 740i M62B44
    Skąd
    Chełm woj.lubelskie
    Saillupus A od kiedy 4.4 takie wolniejsze od v12? :)
    B-ędziesz M-ógł W-yprzedzać

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •