W intercarsie jak i podobnych hurtowniach nie znajdziesz nic, oprócz łańcucha rozrządu :)
Ceny w ASO po jakiejś małej zniżce do silnika m62TUB44:
szyna prowadząca: 91zł
szyna napinająca: 269zł
szyna zwrotna: 328zł
łańcuch rozrządu: 260zł z intercarsu.
Więc jak widzisz, zamykasz się spokojnie w 1000zł.
Szklanki 805zł (cały komplet),
napinaczy nie ma sensu zmieniać, chyba że będą zatarte (w co wątpię). Wystarczy je dokładnie umyć,
panewki nominalne glyco: ok 600zł (korby i wał),
pierścienie tłokowe NPR Shoettle: 484zł kpl,
uszczelniacze zaworowe to jakieś grosze, ale zawory mogą być drogie. Więc gdyby się okazało że dół silnika masz zdrowy, to kupiłbym używane głowice, nowe uszczelki, rozrząd (w zależności od destrukcji) i składałbym do kupy.


Odpowiedz z cytatem
to moim zdaniem trzeba się zastanowić i podjąć decyzję które części kupić.

Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
