Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Nowy użytkownik!

  1. #1
    Vip Vip Awatar Adus81
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    938
    BMW
    e38 740i V8
    Skąd
    Śląskie/Racibórz

    Nowy użytkownik!

    Witam wszystkich obecnych na tym forum.Jestem nowy,w prawdzie korzystałem już z forum,tylko z tym że się nie przedstawiłem chyba najwyższa pora,by to wyrównać.Nie chcę odchodzić od innych użytkowników!!Więc tak:mam na imię Adrian,mieszkam w Raciborzu,w woj.Śląskim.Z zawodu jestem stolarzem,ale interesuję się mechaniką samochodową,myślę że popełniłem jeden błąd w życiu:wybór zawodu,ale mleko zostało wylane.Trochę o samochodach: Moim pierwszym autkiem był Fiat 126p :) chyba większość z was zaczynała jazdę tą maszyną :) Kupiłem Malucha w 2000r.tak zwanego Eleganta z roku 1997.w roku 2001 przesiadłem się w samochód marki Fiat Uno z silnikiem o pojemności 1,2l benzyna.I tak w miarę jedzenia apetyt rósł.Rok później zdecydowałem się na kupno Opel Vectra A z roku 1996 o pojemności 2.0L benzyna o mocy 115km.ale już po głowie chodził mi samochód o trochę większej mocy.Tak więc w 2002r.kupiłem też Opla,tylko z tym że była to Vectra B z 1998r. o pojemności 2.0L 16V o mocy 136km.Była to moja perełka :) ale do czasu,no właśnie do czasu kiedy będąc w niemczech u rodzinki wpadło mi w oko BMW.i powiedziałem sobie muszę kupić ten samochód.Tak więc zdecydowałem się na sprzedaż mojej Vectry,mając już w planach kupno BMW.No i się stało w roku 2003 kupiłem :)BMW e46 316i z roku 2000 o pojemności 1.9L benzynka o mocy 105km samochód miał mniejszą moc niż Vectra B,ale nie przeszkadzało mi to,liczył się komfort jazdy.Cieszyłem się autkiem jakieś 3lata w roku 2006 zdecydowałem się sprzedać samochód i przesiąść się na jednoślad.Powodem była zmiana pracy,pracowałem w firmie przewozowej,rzadko bywałem w domu e46 stało na podwórku i w ciągu roku zrobiłem nią może z 1500km.Nie miałem jeszcze garażu i uznałem że samochód się niszczy stojąc na podwórku tak wi