Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: 730 V8 wysoki przebieg

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Cytat Zamieszczone przez dobrus Zobacz posta
    na poczatek pozbieraj śruby od pompy oleju z miski i wkrec je na swoje miejsce :P w 2 kolejnosci zapewne trzeba bedzie wymienic odme.
    Nie wiadomo czy ktos juz nie dokrecił pompy...ja u siebie odkreciłem miske i okazało sie,że pompa dokrecona,nawet śruby zmienione...ale warto sprawdzic dla świętego spokoju.Co do odmy to jeśli chodzi równo i nie pali oleju to raczej jest ok.Przebiegiem się nie przejmuj...mój E320 ma najechane 312 tysiecy i chodzi jak zegarek,nawet oleju nie bierze a moc ma niesamowitą...pomacaj dokladnie autko i jesli technicznie jest wszystko OK to bierz jesli chcesz mieć z gazem...jeszcze sprawdził bym ewentualnie ciśnienie na tłokach czy jest równe.Pozdrawiam.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  2. #2
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,412
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Dzieki serdeczne za zainteresowanie . A kolego odnośnie tej skrzyni to jaki jest jej realny przebieg do zrobienia i czy sa jakies babcine :) sposoby zeby wybadac sprawę jak się ona razem ze sprzegłem trzyma.
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    skrzynia powinna przezyc samochod przy normalnej eksploatacji, ale wiadomo jak to bywa. sprawdzasz w standardowy sposob, czy biegi wchodza lekko, nie szarpie przy zmianie biegow,czy sprzeglo sie nie slizga,dwumas nie stuka, nie buja buda na jalowych obrotach etc

  4. #4
    Vip Vip Awatar Marecki7er
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2,307
    BMW
    e32 740iA M62B44
    Skąd
    Wrocław
    330 dla tego silnika to nic, o skrzyni nie wspomnę bo one uchodzą za jedne z lepszych. Jak zaczynałem przeglądać ten temat myślałem że chodzi o jakieś 800 000km :) 330 000 to niski przebieg przy tym wieku auta.

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Akurat skrzynia manualna 5 biegowa z V8 jest bardzo tania w naprawie (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi - za 200-400 zł można mieć idealny środek takiej skrzyni) - to nie 6-cio biegowa do której części tylko są w aso.

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Nie żeby taniość była tu nadrzędnym kryterium, ale w kwestii manuali, zamiast zestawu z ZF S5D 310Z wolałbym zestaw ze "starym dobrym" i odporniejszym Getragiem 260, zwłaszcza że przykręcany do niego 3.5 w e32 objeżdża aluminiowe trzy litrowe V8.
    Czarne e32 w benzynie!


  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Ten znowu zaczyna :D A aluminiowe 4.0 objeżdża 3.5 - i co z tego ?

    Manual 5-cio biegowy w m60 (także b40) to zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż S6S420G - kto miał okazję "bawić się" oboma (np. w drifcie), ten wie dlaczego...

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    xsilver rozwin temat z kompletnie nowym srodkiem skrzyni za 200-400zl bo coś niedowierzam. Sam zestaw synchronizatora kosztuje w aso ok 600zł. Nawet jakbys mial gdzieś skądś synchronizator za 1/6 tez ceny to komplet to juz jest 500zl . a gdzie reszta części.
    Ostatnio edytowane przez dobrus ; 27-11-2011 o 10:08

  9. #9
    Początkujący Użytkownik Awatar Darth_Kaker
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    72
    BMW
    E38 M60B40 '94
    Skąd
    Łódź
    Ja bym się nie bał takiego przebiegu. Moja ma prawie 1 000 000 km przebiegu, silnik zapieczętowany, śruby nie ruszane, generalnie nie był przekładany, ori silnik jak wyjechała z fabryki. A oprócz popychaczy na lewej głowicy nie trzeba robić nic. KOmpresje trzyma, wszystkie parametry w normie, mocy straciła 15KM także uważam że te silniki są poprostu pancerne. No i podwójny łańcuch rozrządu :D tak mam m60b40 :D
    BMW to nie samochód. BMW to styl życia :D


  10. #10
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Cytat Zamieszczone przez dobrus Zobacz posta
    kompletnie nowym srodkiem
    Czytaj ze zrozumieniem ;)!! Nie kompletnie nowy, a w idealnym stanie. Wiem co mówie, bo składałem taką skrzynię do m60b40.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •