Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Wątek: Nie pracuje na wszystkie cylindry, dławi się i gaśnie.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tom_0808
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    624
    BMW
    7 E32 3.5iL, 1991, automat.
    Skąd
    Sochaczew
    a wymieniales swiece ostatnio ? mi silnik nie palil na jeden cylinder po wymianie swiec (na nowe ngk) okazalo sie ze jedna nie ma przerwy :) oddalem wzialem beru titanum i m30b35 chodzi jak marzenie.

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    92
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław
    Do sprawdzenia:
    Kopulka, palec, kable WN (dotknij kazdy na pracujacym silniku zewnętrzna! strona dloni - mocno nie kopnie), cewka na koncu!
    Pozniej odepnij przepływomierz i zobacz czy coś sie zmienia *(na pracujacym silniku) - jeżeli przerywka bruździła to powinien wpaść w tryb awaryjny ale nadal pracować... Wygląda na problem z elektryką ale "who knows" :) Świece generalnie sie nie psuja wiec je wyczyść i ustaw nominalną przerwę (ze szczelinomierzem).
    Comprimentos!

  3. #3
    Początkujący Użytkownik Awatar norbitor
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    63
    BMW
    e32
    Skąd
    sc
    Cytat Zamieszczone przez pit3er Zobacz posta
    Świece generalnie sie nie psuja wiec je wyczyść i ustaw nominalną przerwę (ze szczelinomierzem).
    Świece generalnie śię psują!, więc je wywal i będzie jeden problem mniej.
    (0o=[][]=o0)

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    92
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez norbitor Zobacz posta
    Świece generalnie śię psują!, więc je wywal i będzie jeden problem mniej.
    Te które ja kupuje się nie psuja :) każdy wiec pisze sądząc po sobie - mój błąd (<LOL>)
    Comprimentos!

  5. #5
    Początkujący Użytkownik Awatar Piotr_37
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    7
    BMW
    E 32 730 V8
    Skąd
    Podkowa Leśna
    Cytat Zamieszczone przez pit3er Zobacz posta
    Te które ja kupuje się nie psuja :) każdy wiec pisze sądząc po sobie - mój błąd (<LOL>)
    A jakie kupujesz? Bo według mnie wszystkie się psują.

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Cytat Zamieszczone przez pit3er
    Te które ja kupuje się nie psuja każdy wiec pisze sądząc po sobie - mój błąd (<LOL>)
    Cytat Zamieszczone przez Piotr_37 Zobacz posta
    A jakie kupujesz? Bo według mnie wszystkie się psują.
    Panowie luzik

  7. #7
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    92
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez Piotr_37 Zobacz posta
    A jakie kupujesz? Bo według mnie wszystkie się psują.
    BRISK premium LGS - polecam szczegolnie do M30!
    Sorki za off -topic ;)

    Ostatnio nauczyłem się na własnej skórze (temat z przed tygodnia), że czujnik prędkości wału potrafi się po prostu obluzować, polecam sprawdzenie i tego komponentu.
    Ostatnio edytowane przez pit3er ; 15-12-2011 o 18:54
    Comprimentos!

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    159
    BMW
    e32 735i
    Skąd
    Łódź
    przerywanie i nie chodzenie na wszystkie garki to typowy objaw kiepskich kablili kopułkii etc woda skraplająca się na tych elementach skutecznie załatwia problemy:) ale ja bym zaczął od sprawdzenia ładowania bo to nie mercedes beczka,że bez ładowania będzie chodził, możesz mieć brak ładowania napięcie spada ci do ok 11,5volta i pozamiatane!

  9. #9
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    11
    BMW
    BMW E32 735i
    Skąd
    Darłowo
    a oprocz ładowania, sprawdziles w jakim stanie jest kopułka, kable lub swiece?

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań
    Apropo luziku...

    Luzy zaworowe regulowane? Przy M30 regulacja co 20-25k km. Przy jeździe na LPG jeszcze częściej ze względu na wyższą temperaturę spalania. Być może problem ładowania nie jest bezpośrednio związany z tym, że silnik się dławi i ciężko chodzi podczas startu. Czy po nagrzaniu się silnika objawy znikają? Jakie obroty trzyma silnik gdy jest jeszcze zimny?

    Pozdrawiam,
    Marcin

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •